800
۰
به همت اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان انجام شد؛

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد ویژه مربیان و مدیران باشگاه ها در سراوان

کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد ویژه مربیان و مدیران باشگاه ها در شهرستان سراوان به همت اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان به مرحله اجرا در آمد.
برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد ویژه مربیان و مدیران باشگاه ها در سراوان
به گزارش شستون؛ کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در سالن اجتماعات مرکز بهداشت شماره دو (بهداری) با حضور مربیان و ورزشکاران برگزار شد.

این کارگاه که به بهانه سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، حدود ۶۰ نفر از مربیان، ورزشکاران و مدیران باشگاه های سطح شهر شرکت کردند.

محمد دهمرده مسئول آموزش هیئت های ورزشی ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در حاشیه این کارگاه آموزشی گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیری از اعتیاد که از اول تیر آغاز شده، تا کنون در شهرستان های زاهدان، زهک، خاش و سراوان به مرحله اجرا درآمده است.

وی افزود: این کارگاه در هفته آینده قرار است در شهرستان های چابهار، ایرانشهر و زابل برگزار شود.

مدیر گروه قهرمانی ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: اداره ورزش و جوانان که تأثیر بسزایی در مبارزه و پیشگیری از اعتیاد دارد در برگزاری این کارگاه ها نقش موثری را داشته است.

شایان ذکر است، کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در دو دوره یک و نیم ساعته برگزار شد که مدرسین در مرحله اول به بیان انواع مواد مخدر و آسیب های آن پرداختند و در مرحله دوم به بیان نقش مربیان و مدیران باشگاه های ورزشی در خصوص پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر میان جوانان و نوجوانان پرداختند.

مدرسین این کارگاه عباس شیبک رئیس هیئت ووشو و کارشناس ورزش اداره کل ورزش و جوانان  سیستان و بلوچستان و احمد میر کارشناس حرفه ای مرکز سنجش و قابلیت های جسمانی (پایگاه قهرمانی) اداره کل ورزش و جوانان استان بوده است.

همچنین در پایان کارگاه، به شرکت کنندگان گواهی نامه حضور در کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد که به مدت ۶ سال تعریف شده است، اعطا می شود.
 
 
انتهای پیام/ا.د
 
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 11407
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *