800
۰

اعزام کاروان سلامت به روستای دهک سراوان/ بسته های امدادی معیشتی در مناطق محروم توزیع می شود

کاروان سلامت که از استان اصفهان جهت درمان رایگان عازم شهرستان سراوان شده است کار درمان را از چهاردهم ماه جاری آغاز خواهند کرد.
اعزام کاروان سلامت به روستای دهک سراوان/ بسته های امدادی معیشتی در مناطق محروم توزیع می شود
 به گزارش  شستون،کاروان سلامت که از استان اصفهان جهت درمان رایگان عازم شهرستان سراوان شده اند که از چهاردهم مرداد ماه کار خود را در روستای دهک این شهرستان آغاز می کند.
این کاروان شامل پزشک، متخصص اعصاب و روان، پیرا پزشک، شنوا سنجی، روانپزشک، پزشک عمومی و متخصص اعصاب و روان است.
علی محمد هاشمی معاون سازمان داوطلبان استان اصفهان در دیدار با امام جمعه شهرستان سراوان گفت: کاروان سلامت  که با رویکرد توانمند سازی جامعه عازم این شهرستان شده است، علاوه بر درمان، در زمینه کارآفرینی  نیز فعالیت می کند.
وی افزود: کارشناس کارآفرینی نیز در این کاروان حضور دارد که با توجه به ظرفیت سنجی در منطقه، اقدامات لازم در راستای کسب و کار و توانمندی اقتصادی انجام می دهد.
معاون سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اصفهان با بیان اینکه تست غربالگری دیابت توسط کارشناسان مربوطه این کاروان در منطقه دهک انجام می شود، اضافه  داد: همچنین کارشناس آسیب های اجتماعی، مشاور خانواده، دام پزشک و در بخش غربالگری مشکلات اسکلتی نیز کارشناس وجود دارد.
هاشمی گفت: اگر بیمار نیاز به درمان در در اصفهان را داشته باشد، با استفاده از ظرفیت خیرین، به صورت کاملا رایگان مراحل درمان وی در اصفهان انجام خواهد شد.
وی یادآور شد: بسته های فرهنگی در قالب برگزاری مسابقات به مردم منطقه اهدا خواهد شد و توزیع لوازم التحریر، اسباب بازی از دیگر برنامه های فرهنگی این کاروان می باشد.
گفتنی است قرار است همزمان با درمان رایگان مردم منطقه کمپین نذر آب نیز در روستاهایی که با کمبود و یا بحران آب مواجه هستند، انجام شود.
 
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان مدیر عامل جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: اقلام امدادی شامل 700 کیسه برنج ده کیلویی ،200 بسته چای نیم کیلویی، 22 هزار و سیصد قوطی کنسرو ماهی، هزار  بسته لوبیا، 3 هزار بسته عدس ،‌3 هزار و 500 بطری روغن، یکهزار و 100 قوطی کنسرو لوبیا چیتی و نیز اقلام اهدایی خیرین و داوطلبان و مشارکت خیریه های استان  شامل دارو ، نوشت افزار ، پوشاک ، کفش ، اقلام فرهنگی ، قرآن کریم ،اسباب بازی و لوازم ورزشی به منطقه ارسال شده است.
شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 11540
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *