800
۰

لاغری تضمینی با این نوشیدنی ها

لاغری و کاهش وزن زمانی بیشتر می چسبد که همراه با نوشیدن نوشیدنی های خوشمزه باشد. با نوشیدنی های خوشمزه لاغر شوید.
لاغری تضمینی با این نوشیدنی ها
به گزارش شستون؛ به نقل از سایت الودکتر، حتماً می دانید که آب برای سم زدایی از بدن بسیار مفید است. اگر به این آب، آب لیموترش نیز اضافه کنید می توانید از سم زدایی کبد مطمئن باشید و سوخت و ساز چربی ها در بدن را تحریک کنید. این چربی ها از ناحیه شکم و پهلوها آب خواهند شد. مصرف آب ولرم با کمی آب لیموترش باعث افزایش تولید آنزیم های گوارشی می شود که چربی ها را می سوزانند و باعث بهبود عملکرد کبد می شوند. آنتی اکسیدان های موجود در این نوشیدنی به داشتن پوستی سالم کمک می کنند چون باعث از بین بردن باکتری های عامل آکنه ها می شوند. علاوه بر این، مصرف این نوشیدنی باعث کاهش یبوست و تمیزی روده ها می شود.
مواد لازم
آب ولرم 1 لیوان معادل 250 میلی لیتر
آب لیموترش نصف عدد
روش تهیه: آب را تا زمانی که آب لیموترش را می گیرید ولرم کنید. آن را داخل لیوان ریخته و آب لیموترش را به آن اضافه کنید. آن را هم بزنید و هر روز به مدت 1 ماه به صورت ناشتا میل کنید.
 
گوارا و چربی سوز
این نوشیدنی گوارا شامل مواد زیر است:
۱ عدد خیار؛
یک دسته‌ی کوچک جعفری؛
۱ عدد لیمو؛
۱ قاشق غذاخوری زنجبیل تازه‌ی رنده شده (اگر زنجبیل تازه در دسترس‌تان نبود می‌توانید از مقداری پودر آن هم استفاده کنید)؛
۱ قاشق غذاخوری آب آلوئه‌ورا (صبرزرد)؛
نصف لیوان آب.
تمام این مواد را با هم مخلوط کنید (می‌توانید آنها را در مخلوط‌کن بریزید و خوب میکس کنید). این نوشیدنی را می‌توانید به مدت یک ماه هر شب قبل از خواب میل کنید. بعد از یک ماه اگر فکر کردید که بهتر است مصرف آن را ادامه بدهید، می‌توانید با یک هفته وقفه، خوردن آن را برای یک دوره‌ی یک‌ ماهه‌ی دیگر شروع کنید.
 
چای بنوشید و برای همیشه لاغر شوید
همیشه برای کاهش وزن و لاغری صحبت از خواص چای سبز به میان می آید. اما نباید از خواص فوق العاده چای سفید غافل شوید. این چای یک چربی سوز (بخصوص چربی های شکمی) مؤثری است. چای سفید نوشیدنی خوش طعمی با خواص فوق العاده ای از جمله کاهش کلسترول است. شما می توانید روزانه تا سه فنجان از این چای مصرف کنید. می توانید چایتان را با اندکی عسل شیرین و خوش طعم کنید. اگر به این چای دسترسی ندارید از انواع دیگر مانند چای قرمز، آبی و سبز استفاده کنید. یادتان باشد دمنوش ها گیاه دم اسبی، قاصدک، گزنه و غیره نیز نوشیدنی های مفیدی برای چربی سوزی محسوب می شوند. تمام این نوشیدنی ها خواص دیورتیک دارد و به بدن برای دفع مایعات اضافه و همچنین چربی ها کمک می کنند.
 
لاغری خوشمزه با این نوشیدنی
این نوشیدنی‌ هم مثل نوشیدنی سیب بسیار ساده است و مواد مورد نیاز آن تقریبا همیشه و در دسترس همه وجود دارد:
۱ لیتر آب؛
۱ عدد لیمو؛
۱ عدد کمپوت آناناس (می‌توانید از آناناس تازه و آب آن هم استفاده کنید)؛
کمی نعناع؛
کمی شکر.
آب را در یک ظرف روی شعله‌ی گاز قرار بدهید تا جوش بیاید. سپس شکر را به آب‌ جوش اضافه کنید و هم بزنید تا حل شود. آبِ لیموها را بگیرید و به آب اضافه کنید. سپس آب را از روی شعله بردارید و بگذارید خنک شود. بعد آب آناناس را به آن اضافه کنید. برش های آناناس را هم به مخلوط‌‌تان اضافه کنید و در یخچال قرار دهید تا سرد شود.
لاغری شکم با معجزه سیر و عسل!
 
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 11625
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *