800
۰
امام جمعه موقت شهرستان سراوان:

دنیای کفر به دنبال ریشه کنی دین اسلام است/ ترویج فساد شگرد دشمن جهت تجزیه سازی کشورهای اسلامی

امام جمعه موقت شهرستان سراوان گفت: دشمن از طریق ترویج فساد و بی غریتی در جامعه به دنبال تجزیه سازی و کوچک کردن کشورهای اسلامی است.
دنیای کفر به دنبال ریشه کنی دین اسلام است/ ترویج فساد شگرد دشمن جهت تجزیه سازی کشورهای اسلامی
به گزارش شستون؛ حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به ولادت امام کاظم (ع) گفت:  امام کاظم (ع) در دوران امامت خود با چهار تن از خلفای بنی عباس هم عصر بوده که در تمام این مدت خلفای بنی عباس نست به امام کاظم(ع) وشیعیان ظلم هایی را انجام داده اند.

وی افزود: برگزاری کلاس های بصیرت افزایی، مبارزه منفی با حکومت هارون الرشید، حرام اعلام کردن مراجعه به فقهای دربار و تشکیل صندوق بیت المال از جمله راه های مقابله امام کاظم (ع) با خلفای بنی عباس بود.

امام جمعه موقت شهرستان سراوان ادامه داد: در طول تاریخ اهل بیت (ع) با وجود فشارها و سختی های فراوان از دین اسلام نگهداری کردند که لازم است بر خود واجب بدانیم تا از دین و مذهب تشیعه حفاظت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین خاطر نشان کرد: در طول تاریخ افراد زورگو و مستکبر علیه اسلام قیام کردند و امروز هم دنیای کفر به دنبال از بین بردن و ریشه کنی دین اسلام است.

وی با اشاره به اینکه برای سران کفر  جهت از بین بردن دین اسلام؛ مذاهب فرق ندارد، اظهار کرد: دشمنان از ابتدای انقلاب تا کنون نسبت به جمهوری اسلامی ایران  فتنه گری ها و تحریم های فراوانی را  انجام داده اند.

امام جمعه موقت شهرستان سراوان گفت: ایجاد الگوی بی دین کردن مردم در بین کشورهای اسلامی  به ویژه ایران،  جدایی دین از سیاست، تجزیه سازی و کوچک سازی قدرت های اسلامی همانند دولت اسلامی عثمانی، ایجاد اختلاف میان قوم، مذهب، زبان و نژاد و همچنین ترویج فساد، فساد جنسی، بی غیرت کردن مردم از جمله روش های دشمن جهت از بین بردن و صدمه وارد کردن به دین اسلام است.

حجت الاسلام و المسلمین اذعان کرد: دشمن در حال حاضر در حال پیاده کردن ترویج فساد و بدی ها در جامعه است تا بتواند از این طریق به هدف تجزیه کردن کشورهای اسلامی دست یابد.

وی در پایان به مردم توصیه کرد تا با حفظ وحدت و انسجام با دشمن مقابله کنند چرا که توطئه های دشمن تمامی ندارد و تنها راه مقابله با دشمن مقاومت و ایستادگی است.


انتهای پیام/الف.د
جمعه ۹ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب: 11725
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *