800
۰

داستان تکراری بلاتکلیفی مشتریان پیش فروش خودروهای خارجی

این روزها اخبار متعددی از عدم انجام تعهدات شرکت‌های فروش خودرو در قبال مشتریان به گوش می‌رسد که در ادامه این روند تکراری یکی از خریداران خودروی خارجی پیش‌فروش از بلاتکلیفی و سرگردانی خود و سایر افراد می‌گوید.
داستان تکراری بلاتکلیفی مشتریان پیش فروش خودروهای خارجی
به گزارش  شستون؛ به نقل از خبرگزاری فارس داستان دنباله‌دار عدم تحویل خودروهای پیش خرید شده توسط شرکت‌های مختلف به سریالی بدون پایان تبدیل شده و گویا این سریال قرار است، با پایان تلخ ضرر و زیان خریداران تمام شود، زیرا نه تنها شرکت‌ها پاسخگو نیستند، بلکه هیچ گونه پاسخگویی هم از سوی سازمان‌های متولی و نظارتی دولتی در برخورد با این شرکت‌ها گزارش نشده است.
محمد علیداد ابهری در تماس با خبرگزاری فارس گفت: در تاریخ 96.5.8 با مراجعه به شرکت رامک خودرو یک دستگاه تیوولی به قیمت 99 میلیون و 900 هزار تومان با تحویل 120 روز کاری پیش خرید کردم که مبلغ 70 میلیون تومان آن را به شرکت پرداخت کردم. 
وی اظهار داشت: متاسفانه شرکت در تاریخ تحویل خودرو یعنی آذرماه 96 به وعده خود عمل نکرد و وعده هفته بعد و ماه بعد را داد. تا اینکه با گذشت چندین ماه، در تیرماه امسال با من تماس گرفتند و اعلام کردند که برای تحویل خودرو باید متمم قرارداد را امضا کنید که متمم قرارداد هم محتوایی به ضرر خریدار دارد و امضا آن شرایطی را برای فرار از دین و تعهد شرکت فروشنده را ایجاد می‌کند. 
این مالباخته به فارس گفت: در حال حاضر بیش از 500 نفر وضعیتی مشابه دارند و علیرغم پرداخت مبالغ میلیونی به این شرکت نه تنها خودرویی تحویل نگرفته‌اند، بلکه نتوانسته‌اند پول خود را از شرکت فروشنده دریافت کنند.
انتهای پیام/ب
دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 11752
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *