800
۰
وقتی بی توجهی دولتمردان داد سلبریتی ها را هم در آورد‏

توفان در سیستان گرد و خاک در فضای مجازی!

بازیگران مشهور سینمای کشور با انتشار تصاویری در فضای مجازی از توفان گرد وخاک در زابل، خواستار رسیدگی مسئولان به این وضعیت شدند.
توفان در سیستان گرد و خاک در فضای مجازی!
به گزارش شستون، به نقل از عصرهامون، قرعه توجه بازیگران مشهور سینمای کشور اینبار به نام سیستان افتاد؛ سیستانی که قریب به اکثر روزهای سال اهالی آن با گرد و غبار موجود در فضای هوا دست و پنجه نرم کرده و راهی مراکز درمانی و بیمارستانی می شوند. اوضاع این مردم به علت وزش بادهای 120 روزه و غلظت ذرات معلق در هوا به قدری سخت است که دل هر شنونده و ببنده ای از آن شرایط دردناک می شود اما مسئولان را باکی از این اوضاع نیست.
با این تفاسیر اما در روزهای اخیر شاهد انتشار تصاویر و متن هایی در فضای مجازی توسط بازیگران مشهور سینمایی کشور هستیم که شرایط طوفان گرد وخاک در زابل را در صفحات اجتماعی خود پخش کرده و از مسئولان خواستار رسیدگی به اوضاع سیستان نشین ها را دارند.
از ابتدای خردادماه طبق روال هر سال بادهای 120روزه در منطقه سیستان شروع به فعالیت کرد اما در ‏هفته های اخیر با شدت گرفتن سرعت وزش باد، شاهد جابجایی ماسه بادی ها و پدیده ریزگردها تا بیش از 63برابر حد مجاز هستیم.
لادن طباطبایی از بازیگران مطرح کشوری، در یکی از صفحات شبکه های اجتماعی اش در زیر یک کلیپ از بحران سیستان ‏آورده است"روزگار غریبی ست نازنین، در روزگاری که دسته دسته شهرها از دل صحرا ها سربر می آورند؛ شهری مظلوم، ‏آهسته آهسته در شن مدفون می شود".
پرویز پرستویی، نعیمه نظام دوست، امین زندگانی، محمدرضا هدایتی و غیره از جمله ‏دیگر بازیگرانی بودند که به موضوع ریزگردهای سیستان در صفحات شبکه اجتماعی خود واکنش نشان داده و خواستار توجه ‏بیشتر مسئولان به این منطقه شده اند.‏

انتهای پیام//‏
سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 11766
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *