در راستای درخشش دانش آموزان سراوانی در کنکور 97 انجام شد؛

تبریک دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به دانش آموزان سراوانی

شستون , 21 شهريور 1397 ساعت 11:52

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، با صدور یک پیام پذیرفته شدن ۱۶ دانش آموز دبیرستان شهید مطهری سراوان در رشته پزشکی و یک دانش آموز در رشته داروسازی را تبریک گفت.


به گزارش شستون، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با صدور پیامی پذیرش ۱۶ دانش آموز دبیرستان شهید ‌مطهری سراوان در رشته پزشکی و یک دانش آموز در رشته داروسازی را تبریک گفت.
 
در این پیام آمده خبر مسرت بخش پذیرش 17 نفر از  دانش آموزان دبیرستان شهید مطهری شهرستان سراوان در رشته های پزشکی و داروسازی نشان دهنده توانمندی های بالقوه انسانی و ظرفیت های بالای فرهنگی در استان سیستان وبلوچستان و تائیدی مجدد بر فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه ضرورت اعتماد به جوانان پرتلاش و متعهد این مرز و بوم برای توسعه همه جانبه نظام جمهوری اسلامی ایران است.
در ادامه پیام مطرح شده علاوه بر موفقیت های دانش آموزان پر تلاش سراوانی همه ساله شاهد توفیقات ارزشمند عزیزانی هستیم که در جنوب شرقی ترین استان کشور با تکیه بر اراده استوار خود فعل خواستن را صرف می کنند و رتبه هایی در خور افتخار کسب می نمایند.
در گوشه ای ذیگر از پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عنوان شده که بدون تردید هموطنان فهیم ما پس ازشکر گزاری به درگاه ایزد متعال، قدرشناس نظام جمهوری اسلامی هستند که در مسیر توسعه همه جانبه،  توجه ویژه ای به بخش آموزش عمومی و آموزش عالی استان سیستان و بلوچستان داشته است. خوشبختانه بعد از گذشت سی و اندی سال از تاسیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، توسعه این دانشگاه و استقلال 2 دانشگاه علوم پزشکی دیگر در شمال و جنوب استان دغدغه تامین نیروی انسانی متخصص بومی و توسعه زیر ساخت های فیزیکی و تجهیزاتی مورد نیاز را به حداقل ممکن رسانده است. امروز به یاری خدا و به همت دولتمردان پرتلاش و خوش فکر جمهوری اسلامی ایران، موفقیت های تحصیلی ارزشمند فرزندان این آب و خاک در زمینه  تحصیل علم و به خصوص در زمینه علوم پزشکی، نوید آینده ای روشن و رفع کامل  کمبود نیروی تخصصی می باشد.
در انتهای پیام آمده است که اینجانب با کمال احترام، موفقیت درخشان دانش آموزان استان و به خصوص شهرستان سراوان و ورود به عرصه بهداشت و درمان را به این دانش آموزان، اولیاء و مربیان محترمشان و همه هم استانی های گرامی تبریک  عرض می نمایم.
 
دکتر هاشمی شهری 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
 
 
انتهای پیام/ الف.د


کد مطلب: 11840

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/11840/تبریک-دانشگاه-علوم-پزشکی-زاهدان-دانش-آموزان-سراوانی

شستون
  https://shastoon.ir