800
۰
به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر انجام شد؛

لزوم توجه به حجاب باتوجه به هجمه های برنامه ریزی شده دشمن/ الگوپذیری فرزندان از والدین

کارگاه سبک زندگی اسلامی ایرانی به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر در سراوان برگزار شد.
لزوم توجه به حجاب باتوجه به هجمه های برنامه ریزی شده دشمن/ الگوپذیری فرزندان از والدین
به گزارش شستون، به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر کارگاه سبک زندگی اسلامی ایرانی با رویکرد تحکیم خانواده در حوزه مقامت بسیج خواهران حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین گودرزی مبلغ اعزامی از قم، اظهار کرد: در خصوص کمرنگ کردن حجاب و ترویج بی حجابی در جامعه دشمن به صورت تدریجی وارد عمل شده که باید در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشیم چرا که در این زمان امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کمرنگ شده است.
وی افزود: در این برهه از زمان جای مرد و زن تغییر کرده است و این عمل با مدیریت انجام شده، در زمان رضا شاه که کشف حجاب رخ داد، مردها غیرت داشتند و زن ها نیز حیا، که به این مسئله واکنش نشان داده اند، اما امروز با مسائلی همچون اینکه رنگ سیاه موجب افسرده شدن بانوان می شود و یا با مانتو حدود حجاب رعایت می شوند، قصد تزلزل جایگاه چادر در حجاب بانوان را دارند.
 مبلغ اعزامی از قم با بیان اینکه عفت یعنی غلبه عقل بر شهوت، مبارزه با نفس را جهاد اکبر عنوان کرد.
حجت الاسلام و المسلمین گودرزی ادامه داد: در قرآن آمده است که زن و مرد به منزله لباس هستند چرا که زشتی ها، پلیدی ها را می پوشاند و در مقابل گرما و سرما انسان را محافظت می کند و زن و مرد نیز باید اینچنین رفتار کنند.
 وی اضافه کرد: علقه زوج نسبت به یکدیگر موجب استحکام بنیان خانواده می شود و فرزندان نیز ار والدین الگو می پذیرند.
مبلغ اعزامی از قم به والدین توصیه کرد تا از فرزندان خود در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی که دشمن برای تزلزل بنیان خانواده های اسلامی و ایرانی برنامه ریزی کرده است، مراقبت کنند و نظارت و کنترل داشته باشند.


انتهای پیام/الف.د
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب: 11877
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *