800
۰
فرمانده سپاه شهرستان سراوان:

برگزاری ۵۲ برنامه در هفته دفاع مقدس در سراوان

فرمانده سپاه شهرستان سراوان از برگزاری ۵۲ برنامه در هفته دفاع مقدس و رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله ۲ در این شهرستان خبر داد.
برگزاری ۵۲ برنامه در هفته دفاع مقدس در سراوان
به گزارش شستون، نشست خبری فرمانده سپاه شهرستان سراوان با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس در مهمانسرای سپاه سراوان برگزار شد.
سرهنگ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه شهرستان سراوان ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و با  با بیان اینکه شعار هفته دفاع مقدس، "ما می توانیم" است، افزود: همانطور که در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردیم، می توانیم  با توانمندی و نگاه به ظرفیت داخلی و بهره گیری از دانش بومی، عرصبرگزاری ۵۲ برنامه در هفته دفاع مقدس در سراوان/ به نمایش گذاه های مختلف را مدیریت کنیم.
/ به نمایش گذاشتن اقتدار نظام با اجرای رزمایش محمد رسول الله
وی در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس، گفت:  اولین روز از هفته دفاع مقدس با اجرای صبحگاه مشترک در ۳۱ شهریور با حضور همه یگان های نظامی، انتظامی، بسیجیان و مردم برگزار می شود.
فرمانده سپاه شهرستان سراوان ادامه داد: در طول هفته دفاع مقدس ۵۲ برنامه با سطوح مختلف سازمانی، حوزه ها و پایگاه های مقاومت  به مرحله اجرا در خواهد آمد.
وی یادآور شد: برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، غبار روبی مزار شهدا، اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی و نشست های بصیرتی در طول هفته دفاع مقدس برگزار می شود.
فرمانده سپاه شهرستان سراوان تصریح کرد: مجموعه سپاه با محوریت نیروی زمینی سپاه در حال احداث ۲۲ مدرسه در این شهرستان است که در هفته دفاع دو مدرسه افتتاح می شود.
 
وی اذعان کرد: جمع آوری محصول خرما، هرس نخیلات و جمع آوری ضایعات خرما نیز در هفته دفاع مقدس با همکاری شهرداری ها، دهیاری ها و شوراهای در سراوان، جالق، کله گان  و گشت انجام می شود.


انتهای پیام/
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب: 11885
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *