800
۰
درحاشیه طرح "میز خدمت" مطرح شد؛

تسریع در روند بررسی مطالبات مردم با طرح " میز خدمت"/ بسیج ناجی کشاورزان در جنوب شرق

معاون مالی جهاد کشاورزی شهرستان سراوان گفت: با اجرای طرح "میز خدمت" در ادارات مطالبات مردم به سرعت بررسی می شود و مراجعه به بخش های غیر مرتبط کاهش می یابد.
تسریع در روند بررسی مطالبات مردم با طرح " میز خدمت"/ بسیج ناجی کشاورزان در جنوب شرق
به گزارش شستون، طرح "میز خدمت" در راستای تکریم اربا رجوع و بررسی مشکلات آنان در قالب رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله 2 در بیش از 15 اداره شهرستان سراوان برگزار شد.
 ایرج رستم زهی معاون مالی جهاد کشاورزی شهرستان سراوان که در این طرح شرکت کرده بود در گفت و گو با شستون اظهار کرد: طرح "میز خدمت" یکی از اقدامات بسیار مهم و اساسی بسیج است که در راستای حل مشکلات و راهنمایی ارباب رجوعان در شهرستان در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه وظیفه مسئول حل و بررسی مشکلات مردم است، گفت: جهاد کشاورزی روزانه بالای 200 نفر مراجعه کننده دارد که با توجه به قرار گرفتن میز خدمت در ورودی اداره، مراجعه به بخش های غیر مربوطه کاهش و مطالبات مردم سریع تر انجام می شود.
معاون مالی جهاد کشاورزی سراوان تصریح کرد: با همفکری و همکاری بسیج سازندگی آموزش در حوزه ترویج کشاورزی انجام می شود تا کشاورزان به تازه ترین دستاورهای علمی جهت بهره وری مناسبت تر آگاه شوند.
 رستم زهی با توجه به کمبود آب و خشکسالی در استان، افزود: توصیه اکید وزارت جهاد کشاورزی در بحث گلخانه ها استفاده از آبیاری نوین است که با کمک بسیج سازندگی، مردم و مسئولین اجرایی می شود.
وی با افزایش 38 درصدی گلخانه های سطح شهرستان سراوان نسبت به سال گذشته، گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، در این حوزه اشتغالزایی  و استفاده بهینه از منابع آبی انجام شده است.
معاون مالی جهاد کشاورزی سراوان با توجه به اینکه تنظیم بازار یکی از وظایف جهاد کشاورزی است، ادامه داد: خرید فله ای خرما یکی از مشکلات باغداران این منطقه با قیمت پایین است، که با کمک بخش خصوصی برند خرمای سراوان طراحی و به کشاورزان کمک شده تا خود آنها خرما را در سردخانه ها نگهداری کنند.
رستم زهی با بیان نقش پررنگ بسیج در حوزه کشاورزی، اضافه کرد: با کمک بسیج سازندگی سردخانه های کوچک در مزارع ایجاد شده  که تسهیلات ارزان قیمت به کشاورزان ارائه شده است.
وی در پایان یادآور شد: نیروها جهاد گر بسیجی در طول سال های گذشته در بحث تسطیح سازی خاک مزارع، هرس نخیلات، جمع آوری محصول خرما، بسته بندی خرما، جمع آوری ضایعات پای درختان در باغات به کشاورزان کمک کردند و به عنوان ناجی بخش کشاورزی این منطقه محسوب می شود.

انتهای پیام/الف.د
سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 11890
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *