800
۰

پیام تسلیت فرماندار شهرستان سراوان در پی حمله تروریستی اهواز

فرماندار شهرستان سراوان با صدور پیامی به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان در حادثه ترریستی اهواز را به ملت شریف ایران تسلیت گفت.
پیام تسلیت فرماندار شهرستان سراوان در پی حمله تروریستی اهواز
به گزارش شستون، درویش نارویی فرماندار شهرستان سراوان با صدور پیامی به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی اهواز را به ملت شریف ایران تسلیت گفت و با بازماندگان ابراز همدردی کرد.

در این پیام آمده است: حمله رذیلانه تروریستی فریب خوردگان دشمن در ماه محرم و اولین روز هفته دفاع مقدس که یادآور فداکاری و رشادت های فرزندان این مرز و بوم است؛ به رژه نیروهای مسلح اهواز نشان از عصبانیت و خشم حیوانی این فرومایگان در مقابل اراده و اتحاد ملّت شهید پرور و پیروز ایران اسلامی است.

اینجانب، به نیابت از مردم مرزدار شهرستان سراوان، شهادت جانسوز عده ای از نظامیان و شهروندان عزیز بی دفاع در حادثه حمله تروریست ها به مراسم رژه نیروهای مسلح خدمت ملت بزرگ ایران به ویژه بازماندگان این عزیزان تسلیت عرض نموده، از درگاه ایزد منّان برای آن شهدا، علوّ درجات و برای بازماندگان آنها صبر و برای مجروحین این حادثه ی تروریستی، آرزوی سلامتی می نمایم.

انشاءالله فرزندان امت سلحشور در سایر دستگاه های نظامی، انتظامی و اطلاعاتی درس عبرتی به یاد ماندنی به تروریست های مزدور و حامیان آنها خواهند داد.

انتهای پیام/
دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 11921
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *