800
۰
در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سراوان مطرح شد؛

جوامع پیشرفته مرهون انسان های توسعه یافته در منطقه/نتایج خوب کنکوری های سراوان چهره به ناحق و منفی منطقه را رفع می کند

فرماندار شهرستان سراوان گفت: جوامع پیشرفته مرهون انسان های توسعه یافته هستند که در حوزه جغرافیایی خود در توسعه، عمران و آبادانی منطقه موثر خواهند بود.
جوامع پیشرفته مرهون انسان های توسعه یافته در منطقه/نتایج خوب کنکوری های سراوان چهره به ناحق و منفی منطقه را رفع می کند
به گزارش شستون، جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور درویش نارویی فرماندار، محمد یاسین پسکوهی بخشدار بم پشت و جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان سراوان برگزار شد. 
 
درویش نارویی فرماندار شهرستان سراوان در این جلسه تصریح کرد: نتایج مثبت کنکور شهرستان سراوان حاصل شایستگی و پشتکار فرزندان این منطقه و حاصل لیاقت دبیران با همت، مدیران و اولیاء است و باید از آنها تقدیر و تشر به عمل آورد.
 
وی با بیان اینکه وجود تدابیر ویژه و برنامه مفصل جهت استفاده حداکثری از ظرفیت های علمی در جهت حفظ و ارتقای رتبه کنونی شهرستان در امر آموزش مهم است،  گفت: جهت تحقق این امر مهم توجه آموزش و پرورش نباید صرفا معطوف به مدارس خاص باشد بلکه این نگاه در مدارس دیگر نیز گسترش یابد تا دیگر فرزندان این مرز و بوم از کلاس های آموزشی نیز بهره مند شوند.
 
نارویی با اشاره به اینکه حوزه تعلیم و تربیت، میراث فرهنگی، گردشگری، علوم دینی و فقه اسلامی شاخص های مثبتی هستند که نگاه ملی و منطقه ای را معطوف شهرستان کرده است، بیان داشت: در مقابل آسیب های اجتماعی خلاء های موجود در مرز سراوان وجود دارد.
 
وی شاداب سازی و ایجاد فضای سبز جهت تقویت روحیه و ایجاد انگیزه در دانش آموزان را امری مهم عنوان کرد و توضیح داد: مشارکت و تعامل چند جانبه، نتایج مطلوبی را در رسیدن به سرمنزل مقصود به همراه خواهد داشت.
 
فرماندار شهرستان سراوان یادآوری کرد: همان طور که شاهد نتایج کنکوری بودیم که توجه محافل علمی، سیاسی و حکومتی را در سطح کلان به شهرستان معطوف کرد و رویکرد و نگاهی مثبت را در مقابل زنگارهایی که به ناحق در چهره منطقه چنگ زده و نگاه منفی به دنبال داشته است، در جامعه ثبت کرد که در توسعه جامعه تاثیر خواهد گذاشت.
 
نارویی در ادامه اظهار داشت: جوامع پیشرفته مرهون انسان های توسعه یافته هستند که در حوزه جغرافیایی خود در توسعه، عمران و آبادانی منطقه موثر خواهند بود و در مقابل عقب ماندگی جامعه ناشی از عدم وجود افراد تاثیرگذار بوده که توجه به امر تعلیم و تربیت به جبران کمبودها خواهد پرداخت.
 
وی در پایان سخنانش ضمن ابراز خوشحالی از ایجاد دانشگاه فرهنگیان واحد سراوان از زحمات محمد باسط درازهی نماینده مردم سراوان در پیگیری آن تشکر کرد و بر فراهم نمودن بسترهای لازم در سطح دانشگاه جهت رفاه دانشجویان تاکید موکد کرد.
 
انتهای پیام/ش
 
پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب: 12036
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *