800
۰
در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری سراوان مطرح شد:

آمار بالای بیکاری در استان سیستان و بلوچستان از دغدغه های مهم کشور/بازارچه های مرزی سراوان فرصتی برای اشتغال مردم

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری سراوان گفت: آمار بالای بیکاری در استان و شهرستان سراوان از معضلات و دغدغه های مهم منطقه و کشور است.
آمار بالای بیکاری در استان سیستان و بلوچستان از دغدغه های مهم کشور/بازارچه های مرزی سراوان فرصتی برای اشتغال مردم
به گزارش شستون؛ جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری با حضور سید منصور بزرگزاده معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، یوسفیان مشاور مدیر عامل صندوق کارآفرینی کشور، دینارزهی مدیر عامل صندوق کارآفرینی استان و جمعی از مسئولین در فرمانداری شهرستان سراوان برگزار شد. 
 
در این جلسه سید منصور بزرگزاده معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان سراوان اشتغال را از مهمترین دغدغه های کشور دانست و گفت: آمار بالای بیکاری در استان و شهرستان سراوان از معضلات مهم منطقه است.
 
وی با اشاره به اینکه با عنایت به تسهیل در پرداخت تسهیلات، انتظاری که در میزان جذب می رفت محقق نشده است، اظهار کرد: در حوزه جهاد کشاورزی با کشت 45 هکتار گلخانه فعالیت های مناسبی صورت گرفته که می طلبد در زمینه آبیاری نوین و استفاده بهینه از منابع آبی تلاش بیشتری کنیم.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری سراوان نیز دو دشت مستعد مک سوخته و شمسر و دو بازارچه جالق و کوهک را از ظرفیت های مهم شهرستان عنوان کرد و بیان داشت: با راه اندازی بازارچه های مذکور عامه مردم از آن بهره مند خواهند شد.
 
وی سفال کلپورگان را از برندهای حائز اهمیت شهرستان دانست و قدمت هفت هزار ساله، شیوه تولید کاملا سنتی و هنر دست زنان بلوچ را از ویژگی های مهم آن بیان کرد.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری سراوان با بیان اینکه بیان هدف و نگاه صندوق کارآفرینی امید بر اشتغال، اجرای طرح روستای بدون بیکار است، یادآوری کرد: آموزش، هدایت افراد و استفاده از توان اساتید در زمینه آموزش صحیح  و حائر اهمیت است.
 
انتهای پیام/ش 
 
 
پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 12163
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *