800
۰

تصویب طرح تامین امنیت اربعین در کربلای معلی

شورای استان کربلای معلی طرح امنیتی ویژه مراسم اربعین امام حسین (ع) را تصویب کرد.
تصویب طرح تامین امنیت اربعین در کربلای معلی
به گزارش شستون، شورای استان کربلا در بیانیه‌ای اعلام کرد: طرح امنیتی ویژه مراسم اربعین حسینی (ع) با حضور سرلشکر ستاد قیس المحمداوی فرمانده عملیات فرات میانه و سرتیپ احمد علی زوینی فرمانده پلیس کربلای معلی تصویب شد.
در این بیانیه آمده است: این طرح امنیتی پیشتر از سوی فرماندهان عالی امنیتی استان کربلا به منظور بررسی راه‌های بهترین حفاظت از زائران بررسی شده بود.
این بیانیه افزود: طرح امنیتی همچنین به طور گسترده از سوی اعضای شورای استان کربلای معلی  بررسی شد و وظایف نیروهای امنیتی در شهر به طور مفصل مطرح شد.
این بیانیه تصریح کرد: بعد از تکمیل بحث و بررسی‌ها و نظرخواهی از فرمانده عملیات فرات میانه و فرمانده پلیس استان، شورای استان طرح امنیتی ویژه مراسم میلیونی اربعین را تصویب کرد.
به گزارش تسنیم؛ براساس این بیانیه، طرح امنیتی به گونه‌ای بررسی شده است که سلامت زائران را تضمین و هرگونه خلاء یا اشتباده احتمالی سال‌های گذشته را برطرف کند.
شورای استان کربلای معلی همچنین پرواز پهپادها و کواد کوپتر در جریان مراسم اربعین در این استان را ممنوع کرد و پرواز آنها را تنها بعد از کسب موافقت از فرماندهی عملیات فرات میانه مجاز دانست.
این شورا همچنین اعلام کرد که "روز سه شنبه مصادف با 13 صفر در استان کربلای معلی تعطیل است و این تعطیلی تا پایان مراسم اربعین حسینی (ع) ادامه خواهد داشت.

منبع: دانا
پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 12166
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *