800
۰

رگ و ریشه اتهامات ضد ایرانی دانمارک، صهیونیستی از آب درآمد

یک مقام رژیم صهیونیستی گفته است که تل‌آویو اطلاعات مربوط به آنچه اقدام ایران در حمله به یک فرد در دانمارک خوانده شده را در اختیار کپنهاگ قرار داده است.
رگ و ریشه اتهامات ضد ایرانی دانمارک، صهیونیستی از آب درآمد
به گزارش شستون؛ به نقل از فارس، روز گذشته، دانمارک بدون ارائه هرگونه سند، ایران را به دست داشتن در حمله به فردی در این کشور متهم کرد و ضمن احضار سفیر ایران به وزارت خارجه، سفیر خود را از تهران فراخواند.
در همین حال رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که اطلاعات منتهی به تحولات فوق، از طریق اسرائیل در اختیار کپنهاگ قرار گرفته بود.
بنا به گزارش یک خبرنگار شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی، «موساد اطلاعات مربوط به تلاش ایران برای قتل یکی از سران یک گروه مخالف ایران  را در اختیار سرویس‌های امنیتی دانمارک گذاشته است.»
وی این خبر را به نقل از یک مقام صهیونیست مخابره کرده ولی نامی از او نبرده است.
اقدامات ضدایرانی دانمارک روز گذشته در شرایطی صورت پذیرفت که بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، ادعاهای منتشر شده را قویا تکذیب کرد و آنها را در  ادامه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان شناخته شده روابط خوب و رو به گسترش ایران و اروپا در شرایط خاص کنونی خواند.
اتحادیه اروپا گفته است که در حال رصد تحولات است و تماس خود را با دانمارک حفظ می‌کند. کپنهاگ تهدید کرده که برای تحریم ایران در چارچوب اتحادیه اروپا تلاش خواهد کرد.
انتهای پیام/
 
پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 12300
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *