خطیب نماز جمعه سراوان:

قطع شدن دست استکبار جهانی با تسخیر لانه جاسوسی

11 آبان 1397 ساعت 12:36

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: سفارت آمریکا و لانه جاسوسی محلی برای ایجاد و‌طراحی توطئه و تفکر شیطانی آمریکا برای انقلاب نوپای جمهوری اسلامی ایران بود که با یک همت انقلابی دست استکبار از این کشور قطع شد.


به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری با اشاره به شکوه و عظمت ایجاد شده در مراسم پیاده روی اربعین، گفت: بر خلاف تمام توطئه هایی که دشمن ایجاد کرد، اما پیاده روی اربعین با عظمت خاصی برگزار شد.
وی افزود: بیش  از ۲۰ میلیون نفر در روز اربعین و دیگر ایام در این مراسم شرکت کردند که علیرغم مسائلی که برخی ها  در ایران و دیگر کشورهای  اسلامی راه اندازه کرده بودند، حماسه ای با شکوه و بی نظیر خلق شد.
امام جمعه شهرستان سراوان خاطر نشان کرد:  وحدت و همدلی امت های اسلامی، ارادت مسلمین به سرور و سالار شهسدان، ترویج تفکر عاشورایی، تجمع با شکوه در کربلا،  ظرفیت سازی و قدرت سازی کربلا برای آزاد سازی قدس، همدلی و هماهنگی کشور ایران و عراق از جمله دستاوردهایی بود که در پیاده روی اربعین ایجاد شد.
حجت الاسلام و المسلمین بامری ادامه داد: برخی ها فکر می کردند که با وجود تحریم ها و مشکلات اقتصادی مردم دست از ارزش ها و اعتقادات خود می کشند و در مراسم اربعین شرکت نخواهند کرد، اما مشاهده شد که تمامی مشکلات اقتصادی و تحریم ها در اراده، ارزش ها و اعتقادات دینی و مذهبی ملت ایران تأثیری نداشته و مردم سراسیمه و با شکوه تر در این مراسم شرکت کرند.
وی تصریح کرد: تجمع با شکوه در کربلا نقطه شروع و عطفی برای ریشه کنی بنیان مستکبران که قدس شریف را به اسارت گرفته اند و صاحبان اصلی آن را آواره کرده اند، خواهد بود.
امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ۱۳ آبان، گفت: در این روز تسخیر لانه فساد و جاسوسی استکبار جهانی توسط دانشجویان پیرو خط امام صورت گرفت.
حجت الاسلام و المسلمین بامری افزود: این لانه جاسوسی محلی برای ایجاد و‌ طراحی توطئه و تفکر شیطانی آمریکا برای انقلاب نوپای جمهوری اسلامی ایران بود که با یک همت انقلابی دست استکبار از این کشور قطع شد.
وی خاطر نشان کرد: با تسخیر لانه جاسوسی و قطع شدن دست استکبار از کشور، فرهنگی ایجاد شد که مضاعف بر فرهنگ اولیه برای مقابله با استکبار جهانی بود.
امام جمعه شهرستان سراوان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و مقابله با استکبار جهانی را یکی از موضوعاتی عنوان کرد که برکات مقدسی در طول انقلاب اسلامی برای نظام داشته است.
حجت الاسلام و المسلمین بامری اظهار کرد: تمامی آحاد و اقشار جامعه با ساز و کار غنی و با شعار های انقلابی و کوبنده در روز 13 آبان در میادین حضور پیدا خواهند کرد چرا که ما یک کشور انقلابی و اسلامی هستیم و استکبار ستیزی نیز جزئی از انقلاب است.
وی با اشاره به رحلت جانسور و جانگداز پیامبر اکرم(ص)، گفت: هیچ درد و رنجی در دنیای اسلام والاتر و غمبار تر از رحلت این عزیز بزرگوار نبوده است چرا که حضرت محمد (ص) تنها آینه و تجلی گاه تمامی حسنات عالم هستی بود و تمامی حسنات و زیبایی های عالم در وجود نازنین پیامبر اکرم(ص) قرار داشت.
انتهای پیام/


کد مطلب: 12313

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/12313/قطع-شدن-دست-استکبار-جهانی-تسخیر-لانه-جاسوسی

شستون
  https://shastoon.ir