800
۰
گزارش شستون از جوابیه رئیس بیمارستان رازی سراوان؛

خبر تخریب مسجد بیمارستان رازی سراوان کذب است/حتی با بازسازی هم مخالفت کردم

خبری در فضای مجازی مبنی بر تخریب مسجد بیمارستان رازی شهرستان سراوان منتشر شد که این بیمارستان جوابیه ای در این خصوص منتشر کرده است.
خبر تخریب مسجد بیمارستان رازی سراوان کذب است/حتی با بازسازی هم مخالفت کردم
به گزارش شستون؛ خبری در خصوص تخریب مسجد بیمارستان رازی سراوان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی این شهرستان منتشر شده است که رئیس این بیمارستان جوابیه در این خصوص منتشر کرده است.
 
در این جوابیه آمده است، خبری که در خصوص تخریب مسجد بیمارستان رازی بود را در فضای مجازی ملاحظه کردم و بسیار متاسف و اندوهگین شدم، در درجه اول این خبر را تکذیب می نمایم و ثانیا باید عرض کنم که احترام مسجد بعنوان "خانه خدا" و "مهد وحدت موحدان" برهمه ما مسلمین واضح و روشن است.
 
در ادامه این جوابیه ذکر شده، متاسفانه از اینکه چنین دروغی را به بنده و بیمارستان نسبت دادند به خداوند متعال پناه برده  و شکایت میبرم , با توجه به اقدامات صادقانه ای که توسط مجموعه بیمارستان برای خدمت به مردم صورت می گیرد همه بزرگواران اذعان دارند که اینجانب از روزی که لباس خدمت در بیمارستان را پوشیده ام با تمام توان در حال توسعه  همکاری های تیمی و تقویت انگیزه و فرصت خدمت  رسانی  صادقانه و دلسوزانه برای همکاران پرتلاشم بوده و می باشم.
 
این جوابیه می گوید، نگاهی کوتاه به روند اجرای پروژه های عمرانی داخل بیمارستان، خرید تجهیزات و وسایلی که تاکنون در سراوان وجود نداشته است، اصلاح فرایندهایی که به رضایت و مهمتر از آن سلامت مردم منتهی می شود و در کنار همه اینها احترام به شخصیت انسانی کارکنان و مراجعین و توجه به باورهای عمیق و غنی فرهنگی سراوان عزیز، بر تمام شاهدان بی غرض واضح ومشخص است، که صد  البته همه اینها و حتی بیشتر از این را وظیفه خود می دانم.
 
این جوابیه با اشاره به اینکه در کنار این خدمات برای مردمی که از کله گان و کشته گان و روستاهای دور می آمدند و جایی را در سراوان نداشتند و مجبور بودند در سرمای  شب های اخیر در اطراف بیمارستان شب را به صبح برسانند خجالت زده و شرمسار می شدم و پیشنهاد دادم مکانی را بیابند تا برای این عزیزان تهیه و آماده نمایم که این عزیزان صبور و نجیب اذیت نشوند.
 
جوابیه بیان کرده، در همین راستا همکاران عزیزم در جست و جوی مکان مناسب بودند که امام جماعت مسجد بیمارستان، برادر ارجمندم جناب آقای پور حسینی در جلسه ای پیشنهاد دادند تا قسمتی از مسجد بیمارستان را که درب مجزایی از داخل بیمارستان دارد با پارتیشن بندی از بقیه قسمت های مسجد جدا کنیم و موقتا در اختیار مردم بگذاریم. ایشان فرمودند مسجد خانه خداست و مردم هم خلق و بندگان خدا و خانه خدا برای بندگان خدا و با این وجود بنده با احترام به پیشنهاد عزیزان  با این پیشنهاد مخالفت کردم و از همکاران خودم در بیمارستان خواستم تا مسجد بیمارستان را برای اینکار درنظر نگیرند و به دنبال جای دیگری باشند و امروز که این پیام را دیدم بسیار تعجب کردم.
 
از خداوند  تبارک و تعالی می خواهم تا همه ما را هدایت کند و به مسیر صداقت و انصاف رهنمون گرداند.
..ولعاقبه للمتقین....
 
دكترمحمدقره بيگلو رئیس بيمارستان سراوان
 
انتهای پیام/م.ش
 
 
جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب: 12364
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *