800
۰
امام جمعه موقت شهرستان سراوان:

آمریکا بارها طعم شکست از ایران را چشیده/ جهان اسلام مقابل جنایت های آل سعود سکوت نکند

امام جمعه موقت شهرستان سراوان گفت:جهان اسلام نباید مقابل جنایت های وحشیانه آل سعود که نسبت به مردم یمن در حال انجام است، سکوت کرد.
آمریکا بارها طعم شکست از ایران را چشیده/ جهان اسلام مقابل جنایت های آل سعود سکوت نکند
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین یوسف مرادی در خطبه عبادی و سیاسی نماز جمعه 18 آبان سراوان با بیان اینکه قهرمان لیله المبیت یعنی علی بن ابی طالب علیه السلام، تداوام حیات اسلام را رقم زد، گفت: اگر آن حضرت، آن شب در بستر پیامبرصلی الله علیه و آله نمی خوابید، اسلام در همان شب با شهادت پیامبر پایان می یافت و خبری از تاریح هجره و فتوحات و تعالی نبود.
 
وی با اشار به آغاز هفته کتاب و کتابخوانی افزود: انسان هایی که با کتاب سرو کار دارند و اهل مطالعه هستند، از جهل و گمراهی رهایی می یابند. امام جمعه موقت شهرستان سراوان یادآور شد: برخی از کتاب هایی که در فضای مجازی بارگزاری می شود، انسان را گمراهی می کشانند چرا که بعضی از کتاب ها داستان های غیر اخلاقی را نشر می دهند، لذا لازم است که کتاب هایی که در خصوص اخلاق، سیره معصومین، سرنوشت پیامبران است مطالعه شود. حجت الاسلام و المسلمین مرادی با اشاره به گسترش نهضت کپی برداری مقالات و برخی از پایان نامه ها، تصریح کرد: در برخی از مجلات و نشریات مشاهده می شود که مقالات کپی آن هم با تغییر عنوان به چاپ رسیده و دقت لازم در ابتکار و نوآوری در پایان نامه ها دیده نمی شود و اکثر کپی هستند. وی با توجه به حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۱۳ آبان، گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان سال جاری که با حضور پرشور مردم همراه شد، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی یعنی آمریکای جهان خوار بود که با توجه شکست هایی که از ایران می خورد باز هم حیا ندارد و تجربه برای وی و اطرافیانش نمی‌شود. امام جمعه موقت شهرستان سراوان با بیان شکست های متوالی آمریکا از جمهوری اسلامی ایران، افزود: به گواه تاریخ، آمریکا بارها طعم تلخ شکست را در توطئه ها و نقشه های شوم خود در ایران چشیده است اما نه خود عبرت می گیرد و نه برخی از افراد به ظاهر روشنفکر اعتمادشان از آمریکا سلب می شود. حجت الاسلام و المسلمین مرادی با اشاره به جنایت های وحشیانه و ظالمانه سعودی ها که نسبت به هزاران کودک و زنان و مردم بی گناه و بی دفاع یمن که داشته، خاطر نشان کرد: جهان اسلام نباید مقابل جنایت های یهودی های مسلمان نمای سعودی سکوت کند و باید با شدت با آنها برخورد شود. وی اضافه‌ کرد: جهان اسلام بداند که امروز صدها کودک یمنی، حتی در بیمارستان ها هم وضعیت بسیار وخیمی دارند و اکنون وقت آن رسیده که برای نجات این کودکان، اقداماتی قاطع نظیر تشکیل ائتلاف آزادی خواهان جهان در مقابله با یهودی های مسلمان نمای سعودی، انجام شود. انتهای پیام/
جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 12365
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *