800
۰

پست جدید اینستاگرامی کارلوس کی روش برای تیم ملی فوتبال

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در صفحه مجازی خود اقدام به انتشار پستی تازه کرد.
پست جدید اینستاگرامی کارلوس کی روش برای تیم ملی فوتبال
به گزارش شستون؛ به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان  کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در صفحه مجازی خود اقدام به انتشار پستی تازه کرد.
متن بارگذاری شده به شرح زیر است: 
ما برای آنها بازی می کنیم؛ مردم...
پس از یک عملکرد خوب دیگر و پیروزی برابر ترینیداد و توباگو، که ما به تمام طرفداران وفادار تیم ملی تقدیم می کنیم. همچنان مثل قبل، با تعهد و تمرکز قوی مبارزه می کنیم برای کسانی که همیشه با ما هستند و هرگز ما را تنها نمی گذارد."KHEYLI MAMNOON "
می دانیم که چه چیزی داریم اما ما همچنین می دانیم که چه چیزی هستیم و برای رسیدن به چه چیزی تلاش می کنیم. هیچ چیز و هیچکس نمیتواند اتحاد و روحیه تیم ما را شکست دهد.
بدون توجه به مشکلات، ما همچنان برای رسیدن به رویایمان که به چالش کشیدن طلای جام ملتهای آسیا است به تلاش خود ادامه می دهیم.
هر روز با دلبستگی و روحیه کاری بالا قطره های عرق را به طلا تبدیل خواهم کرد، با الهام گرفتن از جام جهانی برزیل ۲۰۱۴ ، استرالیا ۲۰۱۵ و روسیه ۲۰۱۸.
به عنوان تیم اول آسیا در رتبه بندی فیفا، تقریبا برای ۵ سال، با ۸۸ بازی بین المللی (۶۳٪ برد، ۲۵٪ تساوی، ۱۲٪ باخت) افتخار می کنیم که بهتر از همیشه شویم و پیراهن تیم ملی را در جایگاه بالاتر و مقام رفیع تر قرار دهیم.
مسابقه بعدی آماده سازی: ونزوئلا!
همه برای تیم ملی!
پیام اینستاگرامی کی روش

انتهای پیام /
يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 12485
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *