درجمع کمیته های آستان قدس رضوی مطرح شد؛

لزوم حفظ وحدت و تقویت مشترکات مذاهب شیعه و سنی برای جلوگیری از غارت مملکت/ مدرسه سادات در سراوان افتتاح می شود

30 آبان 1397 ساعت 11:49

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: با توجه به اینکه عده ای غارتگر چشم طمع به کشور دوخته اند، باید برای وحدت بیشتر مشترکات میان دو مذهب شیعه و سنی تقویت شود.


به گزارش شستون، مراسم معارفه اعضا ومسئولین کمیته های آستان قدس رضوی با حضور امام جمعه شهرستان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ، مدیر بهزیستی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و اعضای کمیته های آستان قدس رضوی در سالن ارشاد اسلامی شهرستان سراوان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه ائمه اطهار (ع) و نبی مکرم اسلام از یک نور واحد هستند، گفت: پیامبر اکرم(ص) نعمت بزرگی در جامعه بشری بود که تمام حسات عالم در وجود مبارک ایشان قرار داشت که باید شکر گزار این نعمت بزرگ خداوند باشیم.

وی با اشاره به اینکه حضرت محمد (ص) به مدت سه سال در محاصر اقتصادی قرار داشت، خاطر نشان کرد:در هیاهوی غبار آلودی که دشمن در زمینه اقتصادی برای کشور ایجاد کرده است، نباید به گناه رغبت پیدا کنیم چرا که پیامیر اکرم(ص) الگوی ما است.
امام جمعه شهرستان سراوان اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران چهل سال مقابل قلدران بی ریشه جهان مقاومت کرده و آنها را به زانو در آورده است و امروز ایران اسلامی حرف اول را در دنیا می زند.
حجت الاسلام و الملسمین بامری با اشاره به هفته وحدت، تصریح کرد: دشمنان برای ایجاد اختلاف و افتراق میان جوامع مسلمان در حال فعالیت هستند، که می طلبد اشتراکاتی که میان اهل سنت و اهل تشیع وجود دارد را تقویت کنیم چرا که قرآن، پیامبر و دین ما بستگی به وحدت دارد و اگر افتراق ایجاد شود درندگانی وجود دارند که چشم انتظار غارت این مملکت هستند.
 
 سعید سپاهی نماینده آستان قدس رضوی در شهرستان گفت: توزیع بسته های غذایی به افراد کم برخوردار، اهدای کارت هدیه به خانواده شهدا، اهدای کارت هدیه به خانواده محرومین از جمله اقدامات آستان قدس رضوی در شهرستان بوده که به صورت مشارکتی انجام شده است.
وی در ادامه از افتتاحیه دبیرستان سادات در روز شنبه سوم آذر در این شهرستان خبر داد.

در پایان نیز کمیته های فعال در این شهرستان به معرفی اعضای خود پرداختند.

انتهای پیام/الف.د


کد مطلب: 12540

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/12540/لزوم-حفظ-وحدت-تقویت-مشترکات-مذاهب-شیعه-سنی-جلوگیری-غارت-مملکت-مدرسه-سادات-سراوان-افتتاح-می-شود

شستون
  https://shastoon.ir