800
۰
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج در نشست خبری:

سازمان فضای مجازی بسیج در سه حوزه اصلی و ۱۳ لایه فرعی کار خود را شروع کرده است/ گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج برای اولین بار در ۴ محور

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج به فعالیت ها و اقدامات این مجموعه اشاره کرد و گفت: سازمان فضای مجازی بسیج با ارائه یک مدل بنیادین در سه حوزه اصلی و ۱۳ لایه فرعی در عرصه های مختلف و مشخص کار خود را شروع کرده که با تکیه بر کار ویژه مردمی بودن بسیج فعالیت های بسیج در این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.
سازمان فضای مجازی بسیج در سه حوزه اصلی و ۱۳ لایه فرعی کار خود را شروع کرده است/ گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج برای اولین بار در ۴ محور
به گزارش شستون؛ به نقل از عصرهامون، نشست خبری مسلم معین، رئیس سازمان فضای مجازی بسیج به مناسب هفته بسیج و همزمان با اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج با محوریت اولین نمایشگاه دستاوردهای بسیج در فضای مجازی برگزار شد.
 
در این نشست رئیس سازمان فضای مجازی بسیج به فعالیت ها و اقدامات این مجموعه اشاره کرد و گفت: سازمان فضای مجازی بسیج با ارائه یک مدل بنیادین در سه حوزه اصلی و ۱۳ لایه فرعی در عرصه های مختلف و مشخص کار خود را شروع کرده که با تکیه بر کار ویژه مردمی بودن بسیج فعالیت های بسیج در این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.
 
وی در ادامه در خصوص اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج نیز گفت: گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج با تکیه بر این محور ها در ۸ و ۹ و ۱۰ آذرماه برای اولین بار در ۴ محور مشخص برگزار می شود.
 
 
معین همچنین افزود: اولین عرصه در بعد رویدادی این گردهمایی است که یک رقابت ۴۸ ساعته با حضور یکصد تیم سه نفره و با موضوع از پیش تعیین نشده که توسط رئیس سازمان بسیج ابلاغ خواهد شد شروع می شود.

انتهای پیام/
سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب: 12622
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *