امام جمعه شهرستان سراوان:

جنگ نرم دشمن امروز قابل انکار نیست/ قانون اساسی عالی ترین سند حقوقی یک کشور است

9 آذر 1397 ساعت 13:25

امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: جنگ نرم دشمن امروز قابل انکار نیست و دشمن ما در ابعاد مختلف به خصوص در مسیر جنگ نرم تمام توان خود را برای مقابله با دین خدا و انقلاب اسلامی به کار گرفته است.


به گزارش شستون؛ حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی این هفته (هشتم آذر ماه) با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: رژیم صهونیستی چندین سال پیش پس از 33 روز در مقابل حزب الله لبنان شکست خورد و دو سال بعد در مقابل فلسطین شکست خورد و در جنگ بعدی غزه پس از هشت روز طعم تلخ شکست را تجربه کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه حاکمان مفلوک برخی از کشورها هنوز ترس اسرائیل را در دل خود دارند، افزود: همه این موارد ضعف روز افزون رژیم صهونیستی غاصب است و روز به روز ضعیف تر می شود و تنها راه مقابله با گروه استکبار و آمریکا استقامت درمقابل اینها است.

امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه اگر در مقابل ظالمان سستی از خود نشان دهیم، آنها بر ما مسلط می شوند، بیان کرد: همان طور که در جنگ هشت ساله ایستادگی کرده ایم در جنگ نرم هم با تمام توان باید دسیسه ها و توطئه های دشمن را خنثی کنیم.

وی در ادامه با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری توضیح داد: جنگ نرم دشمن امروز قابل انکار نیست و دشمن ما در ابعاد مختلف به خصوص در مسیر جنگ نرم تمام توان خود را برای مقابله با دین خدا و انقلاب اسلامی  به کار گرفته است و برخی اینها را انکار می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به اینکه هیچ کس نباید منتظر فرد دیگری باشد و توطئه های دشمن را شناخته و مقابله به مثل کند، یادآوری کرد: تلاش های شایسته باید روز به روز فزونی یابد و عظمت و فرهنگ ایرانی فقط سخنرانی نیست و هنر باید به میدان بیاید.

وی در ادامه با اشاره به روز مجلس و شهادت آیت الله مدرس خاطر نشان کرد: این شخصیت مطرح با ایستادگی در مقابل ظلم و بی عدالتی و رویارویی با رضاشاه قلدر در تاریخ ماندگار شد و نمایندکان مجلس باید از این بزرگوار الگو بگیرند و باید به سمت و سویی بروند که مدرس نسبت به بی عدالتی ها، ظلم ها و انحرافات بیداد گری می کرد.

امام جمعه شهرستان سراوان اذعان داشت: مجلس شورای اسلامی باید یک عظمت، بزرگی و استقلالی داشته باشد و شناخت درد مردم، شجاعت و حق گویی آیت الله مدرس را الگو خود قرار دهند و نباید به دنبال رانت و مطرح کردن خود باشند و به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه همه موظف هستند که به قانون عمل کنند و این قانون اساسی عالی ترین سند حقوقی یک کشور است و راهی است که براساس آن همه به وظایف خود عمل کنند، گفت: نباید در مقابل قانون بر اساس تراوش فکری خود عمل کرد و باعث رنجش در مردم شد.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به مباحث اقتصادی تصریح کرد: مسئولین سراوان در مورد مشکلات مردم دقت نظر بیشتری داشته باشند تا مشکل بر آنها فزونی پیدا نکند و با نزول قیمت دلار و ارز انتظار می رود که قیمت اقلام به مراتب سیر کاهش قیمت داشته باشد و بهانه ای دست کاسبان داده نشود.


انتهای پیام/م.ش
 
 


کد مطلب: 12653

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/12653/جنگ-نرم-دشمن-امروز-قابل-انکار-نیست-قانون-اساسی-عالی-ترین-سند-حقوقی-یک-کشور

شستون
  https://shastoon.ir