ظرفیت‌های اجتماعی بسیج با شبکه های اجتماعی همخوانی دارد/ امیدهای زیادی برای موفقیت این نهاد مردمی در فضای مجازی وجود دارد

14 آذر 1397 ساعت 10:43

معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی کشور بیان داشت: بسیج جزو نهادهایی است که بیشترین مشارکت بدنه اجتماعی در آن شکل گرفته است، درنتیجه ظرفیت بالای مشارکت اجتماعی بسیج همخوانی دارد با ظرفیت اجتماعی بودن فضای مجازی.


به گزارش شستون؛ «امیر خوراکیان»، معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی کشور گفت: بسیج نهادی است که بسیاری از ویژگی‌های آن با ویژگی‌های فضای مجازی تناسب دارد. مثلا یکی از ویژگی‌های مهم در فضای مجازی اجتماعی بودن آن فضاست؛ یعنی مبتنی بر مشارکت بدنه اجتماعی است.
وی افزود: بسیج جزو نهادهایی است که بیشترین مشارکت بدنه اجتماعی در آن شکل گرفته است، درنتیجه ظرفیت بالای مشارکت اجتماعی بسیج همخوانی دارد با ظرفیت اجتماعی بودن فضای مجازی. پیوند این ظرفیت‌ها و بهره گیری از این تناسب ظرفیت‌ها می تواند اتفاقات بزرگی را در کشور رقم بزند.
این عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: درحقیقت بسیج هم با این ظرفیت های بزرگی که ایجاد کرده و بخشی از آن را در گردهمایی اخیر دیدیم می تواند با یک نگاه جامع تمام خدمات، محتوا و امکانات مورد نیاز در فضای مجازی را برای اقشار مختلف طراحی و ارائه کند.
خوراکیان بیان داشت: قطعا ما اطمینان داریم با توجه به اتفاقاتی که می بینیم و رشد قابل توجهی که در این گردهمایی محسوس بوده است امیدهای زیادی برای موفقیت های این نهاد مردمی در فضای مجازی وجود دارد.  

منبع: دانا


کد مطلب: 12711

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/12711/ظرفیت-های-اجتماعی-بسیج-شبکه-های-همخوانی-امیدهای-زیادی-موفقیت-این-نهاد-مردمی-فضای-مجازی-وجود

شستون
  https://shastoon.ir