800
۰
امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق:

ورود جهادی سپاه به منطقه سراوان/ ایجاد اشتغال با بهره برداری از معاون موجود در منطقه

امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق گفت: اگر چه وظیفه ذاتی سپاه در حوزه امنیت است اما در این منطقه به صورت جهادی ورود پیدا کرده است.
ورود جهادی سپاه به منطقه سراوان/ ایجاد اشتغال با بهره برداری از معاون موجود در منطقه
به گزارش شستون؛ مولوی احمد سپاهی امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق در برنامه زنده تلویزیونی فرمول یک با مجری گری علی ضیاء که در روستای مورت شهرستان سراوان برگزار شد، با اشاره به خدمات هشت ساله اخیر سپاه در این منطقه، گفت: با ورود نیروی زمینی سپاه به این منطقه یک انقلاب جدیدی به وجود آمد.
وی افزود: اگر چه وظیفه ذاتی سپاه در حوزه امنیت است، اما سپاه در این منطقه یه صورت جهادی وارد شده است.
امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق ادامه داد: سپاه در زمینه راه سازی، اشتغالزایی، ساخت مساجد، حوزه های علمیه، قنوات و اخیرا نیز اجرای فیبر نوری اقدامات ارزشمندی را انجام داده است.
مولوی سپاهی خاطر نشان کرد: همچنین سپاه با ایجاد گذر های مرزی در راستای ساماندهی سوخت خوب عمل کرد اما پس از انتخابات ریاست جمهوری این گذرها بسته شد.
وی با اشاره به وجود معادن کوه سفید و کوه بیرک در این منطقه، یادآور شد: معادن مختلفی در شهرستان وجود دارد که نظیر آن در کشور وجود ندارد، اما این معادن بدون بهره برداری مانده که می توان در حوزه اشتغال زایی از آن بهره برد.
امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق تصریح کرد:اگر چه آب در برخی از نقاط شهرستان کم است اما در دشت مکسوخته به صورت غنی آب وجود دارد که کشور همسایه از آن بهره برده و با توجه به محدودیت هایی که وجود دارد، نتوانسته ایم از آب موجود در این منطقه استفاده کنیم.



انتهای پیام/الف.د
سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۵۵
کد مطلب: 12790
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *