800
۰

راه اندازی پویش مردمی حمایت از مردم مظلوم یمن

دبیر برگزاری پویش مردمی انا یمانی از اجتماع جوانان هیاتی و انقلابی شهر در حمایت از مردم مظلوم یمن در زاهدان خبر داد.
راه اندازی پویش مردمی حمایت از مردم مظلوم یمن
به گزارش شستون؛ سجاد نهبندانی در گفتگو با عصرهامون اظهار کرد: رژیم آل سعود مدتهاست که مردم مظلوم یمن را تحت شدیدترین فشارها قرار داده و هر روز با حمله هوایی و جنگ نظامی جمع زیادی از مردم این کشور که در بین آنها کودکان و زنان بیگناه هستند به خاک و خون می کشد.
وی افزود: این جنایات در حالی رخ می دهد که سازمان های حقوق بشر که داعیه دفاع از بشریت دارند در برابر این همه خونریزی سکوت کرده و هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهند.
وی ادامه داد: در شرایطی که دهان مدعیان حقوق بشر با دلارهای سعودی و فشارهای آمریکایی بسته شده است جمعی از جوانان هیاتی و انقلابی شهرستان زاهدان برآن شدند تا صدای مظلومیت مردم یمن را به گوش همگان برسانند و اعلام کنند که مسلمانان در هر کجای جهان باشند تنها نبوده و هیچ کشور و قدرتی اجازه تعرض به انسان های بیگناه را ندارد.
به گفته نهبندانی؛ این پویش مردمی با هشتگ #انا_یمانی همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه(س) راه اندازی می شود که اجتماع جوانان انقلابی شهر نیز به همین منظور عصر دوشنبه 26آذرماه در محل حسینیه دبیرستان علوم و معارف اسلامی واقع در بولوار دانشجو زاهدان برگزار می شود.
دبیر برگزاری پویش مردمی انا یمانی ضمن دعوت از عموم شهروندان برای شرکت در این مراسم معنوی تصریح کرد: این پویش با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی، سازمان بسیج مداحان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می شود.
شایان ذکر است در این مراسم حجت الاسلام خیور رئیس تبلیغات اسلامی زاهدان سخنرانی خواهد کرد و مرثیه سرایی نیز توسط مداحان اهل بیت(ع) انجام می شود.
انتهای پیام/
 
 
يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 12863
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *