800
۰
در هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز سراوان مطرح شد؛

اولیاء؛ برگ برنده آموزش و پرورش سراوان/ بهترین کرسی ها در دانشگاه های معتبر کشور در دهه طلایی 90 انجام شد+ تصویر

مدیر آموزش و پرورش سراوان گفت: دهه 90 دهه طلایی آموزش و پرورش شهرستان است چرا که بهترین کرسی ها و رشته های تاب دانشگاهی در دانشگاه های معتبر کشور توسط دانش آموزان سراوانی کسب شد.
اولیاء؛ برگ برنده آموزش و پرورش سراوان/ بهترین کرسی ها در دانشگاه های معتبر کشور در دهه طلایی 90 انجام شد+ تصویر
به گزارش شستون، هفتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان سراوان با حضور بنیانگذار کانون علمی و فرهنگی قلم چی، فرماندار، فرمانده سپاه، خیرین، علما، مسئولین، شوراها، دهیاران و فرهنگیان و دانش آموزان در سالن الغدیر آموزش و پرورش شهرستان سراوان شامگاه روز گذشته، دوشنبه 26 آذر ماه برگزار شد.

 ایوب دهواری مدیر آموزش و پرورش شهرستان سراوان در این مراسم گفت: افتخار می کنم خادم مردمی هستم که وارث کرامت فرهنگی هستند.
وی احداث 18 پروژه که توسط خیرین بومی از مجموعه 93 پروژه تعهد شده در شهرستان انجام می شود، را قابل تقدیر دانست و افزود: 9 واحد نمازخانه و کتابخانه با مشارکت مالی فرهنگیان احداث شده قابل تقدیر است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سراوان مشارکت اولیا را برگ برنده آموزش و پرورش دانست و ادامه داد: دهه 90، دهه طلایی آموزش و پرورش شهرستان است چرا که دانش آموزان سراوانی بهترین کرسی ها و رشته های تاب دانشگاه های معتبر کشور را کسب کرده اند.
 دهواری خاطر نشان کرد: سراوان مکتب خانه فرهنگ است که از دوران باستان نمایانگر فرهنگ و تمدن بوده، و این فرهنگ مختص دهه 90 نیست.
وی یادآور شد: 93 پروژه در طی چهار سال با حمایت و جذب 30 میلیارد تومان توسط خیرین از اقصی نقاط کشور، به اتمام رسیدن 29 پروژه با حمایت سپاه پاسداران، احداث 14 مدرسه توسط کانون قلم چی، اهدای 20 هزار و 45 جلد کتاب زرد و آبی توسط کانون قلم چی به دانش آموزان پیش دانشگاهی سراوان و پروژه های بنیاد علوی، مهر گیتی، بنیاد برکت، انجمن حامی، گروه جهادی السابقون، بنیاد دانش و بنیاد کودک گوشه ای از خدمات انجام شده در شهرستان سراوان است.
 کاظم قلم چی بنیانگذار کانون علمی فرهنگی قلم چی کشور نیز در این مراسم میزان علاقه به علم و دانش و تلاش مسئولان سراوان در این زمینه را نشان دهنده تمرکز ویژه به موضوع دانش اندوزی عنوان کرد.
وی گفت: اگر چه مدرسه مطهری سراوان در ظاهر ساده است، اما با داشتن امکانات آموزشی، مدیر و معلمان دلسوز نوید بخش آینده بهتر است.
 بنیانگذار کانون علمی و فرهنگی قلم چی  با بیان اینکه مرز آدم هاست که ثروت کشورهاست و نه منابع طبیعی، افزود: تلاشی که با عشق و علاقه برای دانش آموزان انجام داده می شود، بدو شک موجب دگرگون در شهر، استان و کشور خواهد شد.
قلم چی از دانش آموزان سراوانی خواست که اگر مدیون شهر، مدرسه و کتابخانه هستند، پس از اتمام تحصیل به شهر خود بازگردنند و در حد توان و سهم خود به آن شهر، کتابخانه و مدرسه خدمت کنند. 
لازم به ذکر است در این مراسم از خیرین، دهیاران، شوراها، شهرداران و مدیران آموزش و پرورش برخی از شهرهاس استان با هدای لوح سپاس و سفال کلپورگان تجلیل شد.


انتهای یام/الف.د
سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب: 12896
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *