800
۰

متهم گریخت/ طارمی دوباره در پرسپولیس!

روز‌های اخیر شایعات متفاوتی از بازگشت مهدی طارمی به تیم فوتبال پرسپولیس شنیده می‌شود.
متهم گریخت/ طارمی دوباره در پرسپولیس!
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در روزهای اخیر شایعات متعددی از بازگشت احتمالی مهدی طارمیبه ترکیب سرخپوشان پایتخت شنیده می شود و این احتمال وجود دارد که آقای گل سابق دوباره سرخپوش شود.

مهدی طارمی یا شماره 9 معروف حال  و روز خوشی در تیم فوتبال الغرافه قطر ندارد و وضعیت او به گونه ای است که  در هفته های پیش رو احتمال خروج او از لیست الغرافه وجود دارد. مسئولان باشگاه قطری برای تقویت خط حمله تیمشان  به دنبال مهاجمی جدید هستند.  شرایط این روزهای الغرافه عاملی است که باعث شده  این مهاجم بار دیگر به باشگاه پرسپولیس نزدیک شود. او  یکی از بازیکنانی است که در فوتبال ایران خریداران زیادی دارد و هر باشگاهی برای جذب طارمی در پنجره نقل وانتقالات حاضر است رقم خوبی بپردازد.

فصل اول: ریزه اسپور و محرومیت از جذب بازیکن/ دلارهایی که به خاطر طارمی  و اشتباهات مدیران بر باد رفت
طارمی در تابستان 1395 پس از موفقیت های پیاپی با تیم فوتبال پرسپولیس و کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر فوتبال کشورمان خیلی عجولانه تصمیم به جدایی از جمع شاگردان برانکو گرفت و باشگاه ریزه اسپور ترکیه را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب کرد و به آن باشگاه پیوست. اما آب و هوای ترکیه به مذاق این بازیکن خوش نیامد و در حالی که هنوز امضای قراردادش با باشگاه ترکیه ای خشک نشده بود هوای بازگشت به سرش زد.
طارمی برای بازگشت به پرسپولیس به دلیل مشاوره غلطی که مسئولان وقت پرسپولیس به او دادند، هم خودش متضرر شد و هم پرسپولیس را از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم کرد و باعث شد پرسپولیس سخت ترین روزها ی خود را در لیگ برتر فوتبال و لیگ قهرمانان آسیا تجربه کند که البته از آن سربلند بیرون آمد و ضمن قهرمانی در لیگ برتر، به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید و نایب قهرمان شد.

فصل دوم: فرجامی تلخ در الغرافه!
مهدی طارمی در رفت و برگشت به تهران و پس از آن گذراندن دوران محرومیت که با وساطت سیاسیون از باشگاه ریزه اسپور و شکایتش نجات یافت و درصدی از مبلغ قراردادش را به پرسپولیس داد و در الغرافه به بازی خود ادامه داد و این در حالی بود که او متهم به بی تعصبی و تنها گذاشتن پرسپولیس در نیمه راه شد.
اما واقعیت ماجرا این است که مهدی طارمی  یک قربانی بود که متهم شد و مقصر اصلی این اتفاق مدیران باشگاه بودند که هم پول انتقال طارمی را گرفتند و هم او را متهم کردند و در مقابل هواداران قرار دادند.
طارمی  این بار بعد از روزهای نه چندان خوب دوباره هوای پرسپولیس دارد و شاید این بازگشت برای او و پرسپولیس خوش یُمن باشد تا فرجام تلخ در الغرافه را فراموش کند.
فصل سوم: جام ملت های آسیا 2019 و نزدیکی دوباره به پروفسور سرخپوشان
آقای گل سابق لیگ برتر فوتبال کشورمان به همراه تیم ملی فوتبال ایران به عنوان 35 یار کارلوس کی روش برای مسابقات جام ملت های آسیا2019 به اردوی تمرینی قطر سفر کرد تا یکی از مهاجمان اصلی لیست سرمربی پرتغالی این مسابقات باشد. شرایط پرسپولیس نیز به گونه ای است که پنجره نقل و انتقالاتی اش باز شده و حالا می تواند هر بازیکنی را جذب کرند.
طارمی در روزهای اخیر یکی از اصلی ترین گزینه های  خط آتش پرسپولیس و همراه ایران در جام ملت های آسیا است و لیست نقل و انتقالات پرسپولیس نیز به مدیران این تیم تحویل داده شده است و هرگونه مذاکرات این بازیکن برای بازگشت به جمع سرخپوشان به پس از مسابقات جام ملت های آسیا موکول خواهد شد.

البته برانکو ایووانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین این تیم درباره بازگشت مهدی طارمی به این تیم گفت: طارمی به میل خودش رفت و کسی او را از باشگاه بیرون نکرد. او به صروت کتبی نوشت که نمی خواهد در ایران بازی کند و نمی دانم چرا درباره او دائما صخبت می کنید. طارمی اشتباه کرد و با 2 باشگاه قرارداد بست، خودش و باشگاه پرسپولیس جریمه شدند اما زندگی ادامه دارد و این موضوع تجربه خوب و بدی برای طارمی و باشگاه پرسپولیس بوده است. باشگاه های اروپایی نیز به خاطر بی نظمی جریمه می شوند و آن ها بازیکنانی می گیرند که نباید بگیرند، این مشکلات همه جا وجود دارد.
این اظهارات نشان می دهد برانکو تا حدودی با این موضوع کنار آمده و شاید طارمی و پرسپولیس به هم برسند.
 
پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 12924
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *