800
۰
در گفت و گو با بانوی فعال سراوانی مطرح شد؛

فعالیت های خستگی ناپذیر بانوی سراوانی/ از آرزوی پرستار شدن تا جمع آوری زباله های سطح شهر

یکی از بانوان فعال شهرستان سراوان در سال 94 به عنوان کارگر نمونه استان سیستان و بلوچستان، در سال 96 به عنوان کارگر نمونه شهرستان و در سال 85 به عنوان داوطلب نمونه استان مورد تقدیر قرار گرفته است.
فعالیت های خستگی ناپذیر بانوی سراوانی/ از آرزوی پرستار شدن تا جمع آوری زباله های سطح شهر
به گزارش شستون، عشرت درزاده یکی از بانوان فعال شهرستان سراوان که در کارهای عام المنفعه شرکت دارد، از کودکی آرزوی پرستار شدن و کمک به نیازمندان را در سر داشته که در حال حاضر در یکی از مراکز توانبخشی معلولین ذهنی زیر 15 سال  شهرستان سراوان مشغول به فعالیت است.
این بانوی سراوانی در فعالیت های بسیج حضور مثمر ثمری از جمله بسته بندی سبد های معیشتی، اردوهای جهادی نیز داشته است.
درزاده در سال 94 به عنوان کارگر نمونه استان مورد تقدیر قرار گرفت و همچنین در سال 96 کارگر نمونه شهرستان و در سال 85 به عنوان داوطلب نمونه استان انتخاب شده است.
 عشرت درزاده در گفت و گو با شستون اظهار کرد: از زمان کودکی با مشاهده فیلم های تلوزیونی علاقه به کار پرستاری پیدا کرده است.
 وی با توجه به اینکه خدمت رسانی به مردم در نقاط دور دست و الصعب عبور را دوست دارد، و با بیان اینکه کوچیک ترین کمک به خلق خدا آثار و برکات زیادی را در زندگی آدم به وجود می آورد و اینکه بتواند گره از مشکلات مردم را باز کند و غنچه لبخند را بر لبان مردم رنجدیده مشاهده کند را بسیار ارزشمند دانست.
این بانوی فعال سراوانی با بیان اینکه در دوران تحصیل در زمره دانش آموزان درس خوان مدرسه قرار داشته، ادامه داد: در فعالیت های هنری و فرهنگی مدرسه شرکت داشته اما با توجه به اینکه زود ازدواج کرده نتوانسته ادامه تحصیل دهد.
درزاده با اشاره به گذراندن دوره کمک های اولیه و تزریقات، گفت: در کارهای امدادی هلال احمر با شرکت در محله های مختلف، در مساجد، دورهمی های بانوان، افراد زیادی را جذب هلال احمر جهت یادگیری کمک های اولیه و دیگر موارد کرده است.
وی با توجه به اینکه به عنوان داوطلب سلامت افتخاری نیز فعالیت کرده است، یادآور شد: در یک برهه از زمان نیز با محیط زیست همکاری داشته و اقدام به جمع آوری زباله های شهر نیز کرده است.

 این بانوی سراوانی در پایان کمک رسانی به دیگران و مونس یکدیگر بودن، ایجاد همبستگی و همدردی را از آرزوهای خود بیان کرد.

انتهای پیام/الف
سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب: 12994
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *