800
۰

خریداران احتمالی استقلال مشخص شدند

جدی‌ترین خریداران باشگاه استقلال در انتظار قیمت گذاری سازمان خصوصی سازی برای شرکت در مزایده هستند.
خریداران احتمالی استقلال مشخص شدند
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بحث واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس این روز‌ها تیتر نخست خبرگزاری‌های و رسانه‌ها است. روز گذشته یکی از نمایندگان باشگاه استقلال در جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان خصوصی در مجلس شورای اسلامی پیگیر این واگذاری بود.
خریداران احتمالی استقلال مشخص شدند
طبق اعلام مجلس شورای اسلامی و پیگیری‌های سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی برای واگذاری استقلال و پرسپولیس پیس قدم شده و در این میان هم خریداران زیادی اعلام آمادگی کردند تا امتیاز باشگاه استقلال را در اختیار بگیرند.
البته طبق اعلام سازمان خصوصی سازی هنوز برای واگذاری و مزایده باشگاه استقلال قیمت پایه در نظر گرفته نشده و تمامی خریداران نمی‌دانند که چه رقمی را برای در اختیار گرفتن امتیاز این باشگاه باید پرداخت کنند.
نکته قابل توجه این است که پیشکسوتان استقلال تصمیم گرفتند تا همچون پرسپولیسی‌ها گروهی را تشکیل دهند تا در صورت واگذاری استقلال بتوانند امتیاز این باشگاه را در اختیار بگیرند. البته افرادی که در گذشته سابقه مدیریت در باشگاه استقلال را داشته اند، خواهان خرید امتیاز آبی پوشان پایتخت هستند.
خریداران احتمالی استقلال مشخص شدند
طبق اعلام برخی منابع آگاه یک ایرانی ساکن در دبی، ۲ هوادار که بار‌ها از جیب خود پاداش‌هایی را برای پیروزی استقلال به آبی پوشان پایتخت پرداخت می‌کردند، نفراتی هستند که خواهان خرید امتیاز استقلال هستند. تمامی این خریداران منتظر هستند تا قیمت پایه واگذاری مشخص شود تا اولین قدم را برای خرید استقلال بردارند.
خریداران احتمالی استقلال مشخص شدند
پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی درباره اینکه آیا تمامی افراد می توانند در مزایده سرخابی‌های پایتخت شرکت کنند یا خیر گفت: شرایط و نحوه واگذاری در آگهی مزایده منتشر می‌شود و طبق آن سازمان خصوصی سازی عمل می‌کند. چه فرد عادی چه پیشکسوت هر کدام شرایط آگهی را داشته باشند قدمشان روی چشم ما واگذاری انجام می‌شود. بنابراین هر فردی شرایط آگهی را داشته باشد می‌تواند در مزایده شرکت کند، قدم همه روی چشم سازمان خصوصی سازی است. سازمان خصوصی سازی یکی از سالم‌ترین مزایده‌ها را برگزار می‌کند و هیچ مشکلی نداریم و قدم تمامی افرادی که دارای صلاحیت هستند روی چشم ما خواهد بود.
او درباره قیمت پایه برای واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: درباره قیمت واگذاری استقلال و پرسپولیس هنوز تصمیمی نگرفتیم و خیلی برای این کار زود است. باید تا پایان بهمن ماه صبر کنیم.

انتهای پیام/
 
چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب: 12996
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *