800
۰

سرخابی زدگی قلعه نویی در نقل و انتقالات/ فرار از اتهام در صورت قهرمانی!

تیم فوتبال سپاهان که در نیم فصل اول موفق به کسب قهرمانی شد، برای نیم فصل دوم در صدد درخشش هرچه بیشتر است.
سرخابی زدگی قلعه نویی در نقل و انتقالات/ فرار از اتهام در صورت قهرمانی!
به  گزارش شستون؛ به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از تعطیلات 2 هفته ای زرد پوشان اصفهانی، تمرینات آماده سازی شاگردان قلعه نویی در تیم فوتبال سپاهان یکی از پر افتخارترین تیم های حاضر در لیگ برتر از روز شنبه، هشتم دی ماه در ورزشگاه اختصاصی این تیم شروع می شود. سپاهانی ها بعد از انجام چند جلسه تمرین راهی جزیره کیش می شوند تا تمرینات شان را در این جزیره پیگیری کنند.
آنها که در نیم فصل اول رقابت ها رفته رفته خودشان را به بالای جدول رده بندی رساندند و توانستند قهرمان نیم فصل اول رقابت های لیگ هجدهم لقب بگیرند. سپاهانی ها که با آرای کمیته انضباطی کمی متضرر شدند حالا برای اینکه در نیم فصل دوم رقابت ها با مشکلات محرومیت و مصدومیت بازیکنان مواجه نشوند در پی به خدمت گرفت چند بازیکن کلیدی هستند تا با قدرت تر در لیگ  و جام حذفی حضور یابند.
زرد پوشان دیار اصفهان که توانستند اکثر عناوین برتر در یک نیم فصل را کسب کنند، حالا باید این رکورد را در پایان فصل ارتقا دهند، بیشترین برد در طول نیم فصل اول و قرار گرفتن بعد از پدیده مشهد به لحاظ پیروزی در بازی هایش، چهارمین خط دفاع برتر در کنار بیشترین گل زده در لیگ برتر و اختلاف با نزدیک ترین تعقیب کننده هایش یعنی پدیده، پرسپولیس و تراکتور از جمله موفقیت های سپاهان در نیم فصل لیگ برتر است. البته این تیم یکی از تیم هایی است که با گذشت  نیم فصل از رقابت ها رکوردی خوب از خودش به جا گذاشته است و آن هم لقب تیم بدون باخت است.
اما حالا مرد سخت کوش تهرانی در تیم سپاهان در اندیشه به خدمت گرفتن چند بازیکن در چند پست مختلف است، زمزمه های جدایی سعید آقایی و مصدومیت ها و محرومیت های  احتمالی، قلعه نویی را به فکر چاره انداخته است.
اما اینکه امیر خان قلعه نویی چرا مانند گذشته علاقه ای به جذب بازیکن از سرخابی های پایتخت  ندارد و به جذب بازیکن از تیم های همسایه بسنده کرده است را باید از او پرسید، احتمال می رود ژنرال فوتبال ایران و پر افتخار ترین مربی لیگ برتر فوتبال قصد دارد در صورت قهرمانی از اتهام استفاده از بازیکنان سرخابی برای قهرمانی فرار کند و شاید هم بدعتی جدید در فوتبال ایران بوجود بیاورد که بدون سرخابی ها هم می توان قهرمان شد.
سپاهان این روز ها خود را یکی از قطب های فوتبال ایران می داند و مدعی است که بازیکنان حال حاضرش از تیم های استقلال و پرسپولیس بهترند و این هم می تواند یکی از دلایل امیر قلعه نویی برای پیشنهاد ندادن به گزینه های سرخابی است.

در لیست پیشنهادی و درخواستی ژنرال فوتبال ایران نام چند بازیکن تاثیرگذار و کلیدی به چشم می خورد که در این میان نام  دو وینگر موفق در نیم فصل اول رخ نمایی می کند، رضا حسینی هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که در فصل گذشته تجربه شاگردی قلعه نویی را هم در تیم ذوب دارد و از طرفی هم نام علی دشتی هافبک سابق پارس جنوبی وحال حاضر سایپا که عملکرد خوبی را هم با سایپایی ها داشت.
قلعه نویی برای فرار از مصدومیت های بازیکنانش در نیمه دوم راه در لیگ برتر و حتی رهایی از محرومیت های غیر قابل پیش بینی قصد دارد تا اینگونه خریدهای بی سر وصدا را به خرید های بمب گونه برخی تیم ها ترجیح دهد. آنها در نیم فصل دوم رقابت ها باید در هفته شانزدهم و ابتدایی از نیم فصل دوم به آبادان سفر کنند تا رو در روی صنعت نفت آبادان قرار بگیرند، شاگردان قلعه نویی با اعلام رای کمیته انضباطی که بعد از اتفاقات بازی سپاهان و پرسپولیس صادر شده از همراهی هوادارانشان در این دیدار خانگی در هفته هفدهم محروم هستند. آنها حتی در این میان ستاره پر فروغ شان یعنی کی روش استنلی را هم به دلیل محرومیت در اختیار ندارند.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 13025
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *