800
۰

تلاش بی وقفه جهادگران لشکر 14 امام حسین (ع) در جنوب شرق کشور در راستای آبادانی/ احداث سرویس بهداشتی و منزل مسکونی در سیرکان+ تصویر

جهادگران لشکر 14 امام حسین (ع) منطقه مرزی بم پشت در قالب یک اردو جهادی در حال احداث سه سرویس بهداشتی و یک منزل مسکونی در این منطقه هستند.
تلاش بی وقفه جهادگران لشکر 14 امام حسین (ع) در جنوب شرق کشور در راستای آبادانی/ احداث سرویس بهداشتی و منزل مسکونی در سیرکان+ تصویر
به گزارش شستون، محرومیت زدایی و کمک به مردم مستضعف جامعه یکی از اقدامات سپاه در چهل سال از انقلاب اسلامی ایران است که به خوبی توانسته در این امر موفق شود و خدمات شایان و ارزنده ای را به جامعه ارائه دهد.

خدمات فراوان سپاه و بسیج در راستای آبادانی و رشد و با لندگی جامعه که مانند خورشید، تابان می درخشد برکسی پوشیده نیست و با همت پولادین و مضاعف توانسته اند اقدامات مثمر ثمری را در اقصی نقاط کشور خصوصا منطقه جنوب شرق و شهرستان سراوان انجام دهند.

 احداث منازل مسکونی، توزیع بسته های حمایتی میان خانوار های نیازمند، توزیع نوشت افزار میان دانش آموزان بی بضاعت، احداث و مرمت منازل مسکونی و ساخت سرویس بهداشتی کوچکترین خدماتی است که سپاه و بسیج در منطقه سراوان برای افراد کم برخوردار و زدودن غبار محرومیت انجام داده است.

 12 نفرجهاد گران لشکر 14 امام حسن (ع) منطقه مرزی بم پشت شهرستان سراوان نیز در حال احداث سه باب سرویس بهداشتی و یک باب منزل مسکونی هستند.

 این اردوی جهادی که از دو هفته قبل آغاز شده  تا چند روز آینده با اتمام سرویس های بهداشتی و منزل مسکونی به پایان می رسد.





انتهای پیام/الف.د
 
سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 13082
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *