800
۰
گزارشی از آشفته بازار توزیع نفت سفید در سراوان؛

مهرماه آخرین دریافتی نفت سفید برخی از شهروندان سراوانی/ ترکش موج نارضایتی مردم به شبکه های اجتماعی رسید

مردم شهرستان سراوان با توجه به عدم توزیع به موقع نفت سفید در این منطقه، نارضایتی و گلایمندی خود را در شبکه های اجتماعی مطرح می کنند تا به گوش مسئولین برسد و از خواب زمستانی خارج شوند.
مهرماه آخرین دریافتی نفت سفید برخی از شهروندان سراوانی/ ترکش موج نارضایتی مردم به شبکه های اجتماعی رسید
به گزارش شستون، این روزها در شبکه های اجتماعی شهرستان سراوان، هیاهویی از اعتراص به نحوه صحیح مدیریت توزیع نفت به چشم می خورد.
 
 شهرستان مرزی سراوان که بیشترین مرز خاکی را با کشور پاکستان دارد و در جنوب شرق ترین نقطه کشور قرار گرفته از نعمت گاز شهری محروم است و مردم مجبور به استفاده از نفت سفید برای گرم نگاه داشتن منازل مسکونی خود می باشند.
 
این روز ها آشفته بازار توزیع نفت سفید موجی از نارضایتی را میان مردم این خطه از کشور به وجود آورده و ترکش های این موج به فضای مجازی نیز رسیده است.
 
عده ای از مردم در شبکه های اجتماعی نسبت به مسئولین به دلیل عدم مدیریت صحیح نفت سفید که منجر به خرید آزاد نفت با قیمت بالاتر و یا استفاده از سیلندر گاز برای گرم کردن منازل هستند، شدند.
 
یکی از شهروندان سراوانی در گفت و گو با شستون اظهار کرد: آخرین باری که در سال جدید نفت دریافت کرده، مربوط به مهرماه و کالا برگ شماره 39 نفت سفید بوده است.
 
وی افزود: رفته رفته هوا سردتر می شود و با توجه به اتمام 200 لیتر نفتی که در مهر ماه دریافت کرده، با مشکل مواجه شده است.
 
این شهروند سراوانی ادامه داد: پس از کالا برگ شماره39 دو کالا برگ دیگر نفت سفید اعلام شده که تا کنون دریافت نکرده اند.
 
شهرکی گفت: با فروشندگی نفت مربوط به حوزه مسکونی خود تماس گرفته، که نمایندگی اعلام کرده نفت برای توزیع ندارد.
 
وی خاطر نشان کرد: فروشندگی ها نفت را به موقع در شهرستان توزیع نمی کند و نزدیک به ابطال کالا برگ، نفت را توزیع می کند که در آن هنگام که هوا نیز گرم تر می شود و احتیاجی به نفت وجود ندارد، نفت را قیمت پایین تر از شهروندان خریداری می کنند.
 
این شهروند سراوانی افزود: برخی از فروشندگی های نفت سفید در سراوان، نفت  را از مردم خریداری می کنند، چرا مسئولین نسبت به این موضوع نظارت ندارند؟ چرا نفتی را که حق مردم این منطقه است به موقع توزیع نمی شود؟
 
شهرکی یادآور شد: گویا مسئولین به خواب زمستانی فرو رفته اند که هیچ گونه نظارت بر توزیع نفت سفید در شهرستان ندارند، مردم چگونه باید منازل خود را گرم کنند؟ چه کسی در شهرستان پاسخگو مطالبات مردم است؟
 
 
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 13090
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *