800
۰
روز اول/ جام ملت‌های آسیا؛

امارات- بحرین/ سرخ‌های آسیا در مقابل میزبان رنگ پریده!

تیم‌های فوتبال امارات و بحرین در چارچوب دیدار افتتاحیه هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا امروز «شنبه» به مصاف هم می‌روند.
امارات- بحرین/ سرخ‌های آسیا در مقابل میزبان رنگ پریده!
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  امروز شنبه ۱۵ دی ماه هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا به میزبانی کشور امارات با برگزاری بازی افتتاحیه بین ۲ تیم امارات متحده عربی و بحرین آغاز خواهد شد.
امارات- بحرین
این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه زاید ابوظبی برگزار می‌شود.
این دومین میزبانی تاریخ کشور امارات در جام ملت‌های آسیا است و آن‌ها تا به حال نتوانسته اند به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کنند. اماراتی‌ها در آخرین میزبانی خود در سال ۱۹۹۶ توانستند به فینال برسند، اما در فینال مقابل عربستان شکست خوردند و دوم شدند. در دوره قبلی مسابقات نیز آن‌ها توانستند ژاپن را حذف کنند و مقام سوم این رقابت‌ها را بدست بیاورند. رتبه تیم ملی فوتبال امارات در رنکینگ فیفا ۷۹ و در آسیا ۷ است.
امارات- بحرین
تیم ملی فوتبال بحرین در سال‌های اخیر نسبت به گذشته عملکرد ضعیفی داشت. بهترین عنوانی که این کشور در جام ملت‌ها کسب کرد چهارمی در سال ۲۰۰۴ بوده است. رتبه این تیم در رنکینگ فیفا ۱۱۳ و در آسیا ۲۰ است. این تیم در ۳ بازی تدارکاتی آخرش مقابل تیم‌های لبنان، کره شمالی و تاجیکستان ۳ پیروزی را بدست آورده اند.
امارات- بحرین
قضاوت بازی افتتاحیه هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا بر عهده "ادهم مخادمه" داور ۳۱ ساله و اردنی خواهد بود.
گروه A. این رقابت‌ها شامل تیم‌های امارات، بحرین، هند و تایلند است.
مسئولان ورزش امارات پیش از حضور تیم‌های ملی حاضر در جام ملت‌های آسیا در این کشور و پذیرایی از آن‌ها خیلی روی امکانات این کشور برای گرفتن امتیازی میزبانی جام ملت‌ها مانور می‌دادند، اما با حضور تیم‌های مختلف در امارات مشخص شد که این کشور توانایی برگزاری چنین رویداد بزرگی را ندارد. ملی پوشان کشورمان مجبور هستند بعد از تمرین آماده سازی خود از یک رختکن مشترک با تیم ملی ژاپن استفاده کنند و این نشان از ضعف میزبان جام ملت‌ها می‌دهد.

انتهای پیام/
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب: 13138
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *