800
۰
در جمع سبز پوشان ناجا مطرح شد؛

راه اندازی ناتوی عربی برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی/گفتمان وحدت راهی برای خنثی سازی دسیسه دشمن

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: برخی از شبکه های ماهواره ای و رسانه ای معاند اقدام به فحاشی جهت ایجاد اختلاف بین مسلمانان می کنند که در مقابل گفتمان وحدت می تواند اقتدار آفرین باشد.
راه اندازی ناتوی عربی برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی/گفتمان وحدت راهی برای خنثی سازی دسیسه دشمن
به گزارش شستون؛ حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان در جمع سبز پوشان ناجای این شهرستان گفت: ما به عنوان دلدادگان دین خدا و  مکتب پیامبر (ص) باید توجه و هوشیاری زیادی داشته باشیم چراکه اگر دقت در عمل نباشد اصل انقلاب به خطر افتاده و گسسته می شود.

وی با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی مهره های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: قدر انقلاب را باید دانست و در شهر مرزی سراوان با تمام وجود کار دلسوزانه انجام داد.

امام جمعه سراوان خاطر نشان کرد: اگر نتوانیم رسالت خود را در سیستم تحت مدیریت انجام دهیم زحمات کارکنان دیگر را به باد داده و تلاش های شهدای انقلاب را به خاطر کم کاری خود جریحه دار می کنیم.

وی در ادامه یادآوری کرد: هجمه های دشمن برای ایران زیاد است و آمریکا به دنبال راه اندازی ناتوی عربی برای شروع پروژه های شیعه و سنی و دردسر ساز می باشد و برادر سنی ما برادر دینی ماست و هرگز نباید دروغ های دشمنان را قبول کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین بامری توضیح داد: برخی از شبکه های ماهواره ای و رسانه ای معاند اقدام به فحاشی جهت ایجاد اختلاف بین مسلمانان می کنند که در مقابل گفتمان وحدت می تواند اقتدار آفرین باشد.

وی اظهار کرد: دشمن به دنبال ایجاد دوگانگی و اختلافات مذهبی و قومی است که هرگز نباید به آنها اجازه نفوذ را داد و با رفتار و کردار خوب باید در حفظ نظام تلاش کنیم.

امام جمعه سراوان گفت: نیروی انتظامی در بطن مردم است و امید مردم برای حفظ امنیت و آرامش به آنها می باشد و در حیطه کاری چه بسا دقیق عمل کنیم تا جذابیت خود را در جامعه پیدا کند.

 
انتهای پیام/م.ش
 
سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 13244
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *