800
۰

برگزای چهارمین دوره مسابقات قرآن با حضور 35 شرکت کننده در سراوان

چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه جوانان، ورزشکاران و کارکنان ادارات ورزش و جوانان (مرحله شهرستانی) در شهرستان سراوان برگزار شد.
برگزای چهارمین دوره مسابقات قرآن با حضور 35 شرکت کننده در سراوان
به گزارش شستون، چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه جوانان، ورزشکاران و کارکنان ادارات ورزش و جوانان (مرحله شهرستانی) در شهرستان سراوان با شرکت 35 نفر در رشته های حفظ 1 جزء، 10 جزء، حفظ کل قرآن و قرائت تحقیق و در دو بخش جوانان و ورزشکاران در محل مسجد امیرحمزه ی اداره ورزش و جوانان سراوان برگزار شد.

عصمت پورمحمدی کارشناس امور فرهنگی اداره ورزش و جوانان گفت: منصور اعتمادی در بخش حفظ کل قرآن کریم مقام اول را در حوزه جوانان کسب کرد.

 وی افزود: در قسمت حفظ جز 10 قرآن کریم عبدالواحد بلوچی، محمد عثمان ریگی و عبدالجبار گمشادزهی به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

 کارشناس امور فرهنگی اداره ورزش و جوانان ادامه داد: همچنین در قسمت ورزشکاران و حفظ جز یک قرآن کریم، محمد دهقان مقام اول، احمد بلوچ زهی مقام دوم و حبیب الله آسکانی مقام سوم را به دست آورد.

پورمحمدی اضافه کرد: در رشته قرائت تحقیق در بخش جوانان عبدالرب امراء، نذیر احمد دهانی و شکر الله سهراب زهی موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

وی خطر نشان کرد: همچنین در قسمت قرائت تحقیق در قسمت ورزشکاران به ترتیب انس پسکوهی، عمران الله دادزهی و مجیب الرحمن ارباب توانستند مقام های ادل تا سوم را از آن خود کنند.
  
لازم به ذکر است در پایان این دوره از مسابقات با اهدای حکم قرآنی و هدایاری ارزشمند از نفرات برتر تجلیل شد.




انتهای پیام/الف.د


 
يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 13277
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *