800
۰

توضیحات بنیاد شهید در مورد علت ریخته‌شدن تصاویر شهدای چیذر در سطل زباله/ تشکیل پرونده برای فرد متخلف

مسئول روابط عمومی بنیاد شهید تهران گفت: پرونده عامل ریخته شدن تصاویر شهدا امام‌زاده علی‌اکبر چیذر در سطل زباله، در دیوان تخلفات است.
توضیحات بنیاد شهید در مورد علت ریخته‌شدن تصاویر شهدای چیذر در سطل زباله/ تشکیل پرونده برای فرد متخلف
به گزارش شستون؛ علیرضا اکبری مدیر روابط عمومی بنیاد شهید تهران در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با تصاویر پیدا شده شهدای امامزاده چیذر در سطل زباله اظهار کرد: متاسفانه این اتفاق ناپسند، به دلیل دشمنی فردی با مسئولان موزه شهدای چیذر رخ داده است.
مدیر روابط عمومی بنیاد شهید تهران با اشاره به تغیراتی که در آن مکان ایجاد شده بود، افزود: این شخص تعدادی از قاب‌های شکسته را،  به همراه تصاویری از شهدا که برای ساماندهی و مرمت جمع‌آوری شده بودند از آنجا به سطل زباله بیرون موزه انتقال داد.
اکبری تاکید کرد:اگر به تصاویر دقت کنید، مشخص است که تصاویر چیده شده‌اند، چراکه سطل زباله‌ای بدین شکل خالی نمی‌شود.
وی ادامه داد: این فرد پس از ریختن تصاویر و قاب‌ها در سطل زباله، اقدام به گرفتن عکس و انتشار آن در فضای مجازی می‌کند که باعث ناراحتی خانواده‌های شاهد، ایثارگر و همچنین بسیاری از هموطنان شد.
مدیر روابط عمومی بنیاد شهید تهران ادامه داد: این فرد قصد جوسازی علیه افراد موزه را داشت که البته اصل تصاویر و اسناد شهدا در موزه قابل مشاهده است.
قابل ذکر است، پیگیری‌های قانونی برای این فرد صورت گرفته و در حال حاضر پرونده او در دیوان تخلفات است و طبق گفته منبع آگاه این شخص دارای سابقه قبلی است.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 13313
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *