800
۰
به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد؛

المپیاد ورزشی روستایی منطقه 2 سیستان و بلوچستان در سراوان/ معرفی تیم ها و بازیکنان برتر

المپیاد ورزشی روستایی منطقه 2 سیستان و بلوچستان به میزبانی سراوان به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد.
المپیاد ورزشی روستایی منطقه 2 سیستان و بلوچستان در سراوان/ معرفی تیم ها و بازیکنان برتر
به گزارش شستون؛ المپیاد ورزشی روستایی منطقه۲ به میزبانی شهرستان سراوان با شرکت تیم هایی از شهرستان های مهرستان، بمپور،دلگان و ایرانشهر در مجموعه ورزشی شهید مولوی فیض محمد حسین بر شهرستان برگزار شد.

 نسرین ناصری نائب رئیس هئیت بازی های بومی و محلی و روستایی شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون اظهار کرد: المپیاد منطقه 2 سیستان و بلوچستان به مدت یک روز به منظور گرامیداشت چهلمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار شد.

 وی افزود: شرکت کنندگان در رشته های والیبال، طناب کشی، چوب کشی، هفت سنگ مهارتی، دوی استقامت، و دوی سرعت با هم به رقابت پرداختند.

نائب رئیس هیئت بازی های بومی و محلی شهرستان سراوان اسما نعمتی نیا، عالیه دهواری، عاطفه محمدی، مریم دهواری و آسیه خاکی زهی را به عنوان مقام آوران برتر رشته والیبال از تیم سراوان عنوان و اضافه کرد: فاطمه کلکی، مریم نارویی، اسما سندکزهی، فاطمه ارباب زابلی و زینب میرزاد از تیم مهرستان مقام برتر رشته طناب کشی را کسب کردند.
ناصری یادآور شد: د ر رشته چوب کشی 70 مرضیه محمدی از سراوان و چوب کشی 85 مریم نارویی از مهرستان مقام اول را به دست آوردند.

وی اضافه کرد: در رشته هفت سنگ مهارتی نیلوفر دامنی زمانی از ایرانشهر، در رشته دوی استقامت فاطمه ارباب از سراوان و در رشته دوی سرعت فاطمه نارویی از بمپور مقام اول را از آن خود کردند.

انتهای پیام/الف.د
پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 13387
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *