800
۰

گزارش تصویری/ تجدید میثاق مسئولین سراوان با شهدا

جمعی از مسئولین شهرستان سراوان در دومین روز از ایام الله دهه فجر 97 با شهدا تجدید میثاق کردند.
گزارش تصویری/ تجدید میثاق مسئولین سراوان با شهدا
 به گزارش شستون،  صبح امروز شنبه 13 بهمن ماه، جمعی از مسئولین شهرستان سراوان با حضور در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) مزار شهدای گمنام این شهرستان را غبار روبی و عطر افشانی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه به برکت شناخت از انقلاب اسلامی و انسان های انقلابی دشمن شکست خورده است، گفت: انسان های انقلابی در طول این چهل سال، پایه های انقلاب را مقابل تمامی هجمه های دشمن نگه داشتند که اگر در خاورمیانه و منطقه حضور با قدرت داریم به برکت خون شهدا و انسان های انقلابی است.

وی افزود: با تمام سیاه نمایی هایی که دشمنان علیه انقلاب دارند، پیشرفت هایی را داشته ایم که به برکت تفکر انقلابی و شهدا، انسان های وارسته داریم که با تفکر دینی ارزش های انقلاب اسلامی استوار مانده است.

امام جمعه شهرستان سراوان انقلاب اسلامی را یک حسنه عظیم از طرف پروردگار عالم عنوان و اضافه کرد: افرادی که در عصر طاغوت حضور داشتند و در دل انقلاب رشد کرده اند و مقابل قدرت های دنیا ایستادگی انقلاب را دیده اند، می دانند که انقلاب اسلامی الهی است و خداوند متعال پشتیبان این انقلاب است.

لازم به ذکر است صبح امروز اعضای ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر با حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان نیز دیدار داشتند.








انتهای پیام/الف.د

انتهای پیام/الف.د
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 13395
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *