800
۰
فرمانده سپاه سراوان:

علما و سران طوایف، نماد وحدت در سیستان و‌ بلوچستان/ در قله بودن انقلاب اسلامی با وجود تحریم ها و دشمنی دشمنان+ تصویر

فرمانده سپاه شهرستان سراوان گفت: سیستان و بلوچستان به عنوان پایتخت وحدت ایران شناخته می شود که علما، سران طوایف، معتمدین و ریش سفیدان استان، عامل اصلی این وحدت مثال زدنی محسوب می شوند.
علما و سران طوایف، نماد وحدت در سیستان و‌ بلوچستان/ در قله بودن انقلاب اسلامی با وجود تحریم ها و دشمنی دشمنان+ تصویر
به گزارش شستون، جلسه هم‌اندیشی تعدادی از طوایف و نخبگان و علماء حوزه استحفاظی سپاه شهرستان در مهمانسرا ستاد جدید سپاه شهرستان برگزار شد.
 
سرهنگ‌ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه شهرستان سراوان ضمن گرامیداشت چهلمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی،‌ گفت:  مردم با ایمان قوی و با یکپارچگی و همدلی مقابل رژیم شاهنشاهی که ظلم های زیادی را به ملت داشته، ایستادند و انقلاب را به پیروزی رساندند.

وی افزود: سیستان و بلوچستان به عنوان پایتخت وحدت ایران شناخته می شود که علما، سران طوایف، معتمدین و ریش سفیدان استان، عامل اصلی این وحدت مثال زدنی محسوب می شوند.

فرمانده سپاه شهرستان سراوان گفت: دشمنی دشمنان نظام و انقلاب از بدو انقلاب وجود داشته و همچنان ادامه دارد اما باید با برگزاری کارگاه های بصیرت افزایی، روشنگری، و  دشمن شناشی نسل جوان جامعه را که دوران ستمشاهی را درک نکرده اند، آگاه سازیم که علی رغم همه مشکلات و تحریم های بد خواهان نظام، امروز در قله ایستاده ایم.

پودینه خاطر نشان کرد: اگر امروز امنیت داریم و اگر پیشرفت های زیادی را در حوزه دفاع، صنعت، امنیت و اجتماع داشته ایم، همه این موارد را مرهون خون پاک شهدا هستیم.
 
وی یاد آور شد: به پاس قدردانی از خون شهدا و بیعت مجدد با آرمان های امام و شهدا و با توجه به هجمه های دشمن در کمرنگ جلوه دادن و خدشه وارد کردن به راهپیمایی ۲۲ بهمن، لازم است، راهپیمایی ۲۲ بهمن با شکوه مثال زدنی در صفحه جهانی به ثبت برسد و دشمنان نیز به متوجه شوند که مردم مومن و ولایت مدار کشور و به ویژه استان همواره پشتیبان ولایت و نظام هستند.

يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۳
کد مطلب: 13419
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *