در جمع بانوان بسیجی سراوان مطرح شد؛

نگاه مستضعفان عالم به انقلاب اسلامی است/ توان موشکی ایران خار چشم دشمنان

15 بهمن 1397 ساعت 11:35

یک هادی سیاسی با بیان اینکه در حوزه اقتدار، امنیت و موضوعاتی دفاعی با هیچ کش مذاکره نخواهیم کرد، گفت: توان موشکی ایران امروز به عنوان خار چشم دشمنان است.


به گزارش شستون؛ نشست روشنگری با موضوع تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی برای جمعی از بانوان بسیجی شهرستان سراوان صبح امروز دو شنبه 15 بهمن ماه در نمازخانه حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت فاطمه الزهرا (س) سراوان برگزار شد.

 محسن ادبی اردکانی هادی سیاسی در جمع بانوان سراوانی با اشاره به اینکه نگاه مستضعفان جهان به انقلاب اسلامی ایران است، گفت:  ما مقابل استکبار جهانی قد علم کرده ایم تا دیگران نیاز ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه خون می دهیم اما خاک نمی دهیم،  افزود: مرزداران این خطه از کشور جمهوری اسلامی ایران یک وجب از خاک خود را به بیگانه نخواهند داد که این امر از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 این هادی سیاسی خاطر نشان کرد: دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی ایران قسم خورده اما ملت ایران هرگز مقابل دشمن سر خم نخواهد کرد و هیچ کشوری جز ایران اسلامی در جهان دایه مقاومت مقابل استکبار را سر نداده است.

ادبی اردکانی اضافه کرد: حضور بانوان در تمامی عرصه های سیاسی، دینی و ملی و مناسبات مذهبی دوشادوش مردان از افتخارات انقلاب اسلامی ایران است که در دوران پهلوی شرکت در نماز های جمعه، مراسمات دینی و مذهبی با مشکل مواجه بود.

وی تصریح کرد: دشمن سعی در ایجاد نفاق و اختلاف دارد، اما تیر آنها به سنگ خورد چرا که در این منطقه برای خدمت به مردم لایق و شایسته خون شیعه و سنی در هم آمیخت.

این هادی سیاسی با توجه به اینکه هر کجا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ورود کند، پرچم مبارزه با استکبار علم می شود، یادآور شد:  انقلاب اسلامی ایران هر کجا ورود کرد منش، تفکر و بینش اسلامی را زیر انوار پر فروغ خورشید تابناک انقلاب در سراسر جهان ترویج داد.

ادبی اردکانی گفت: اعتماد به آمریکا یعنی خیانت، چرا که ما اعتقادی به حرف زدن، مذاکره  و اتکا به آمریکا نداریم  و باید به خود به عنوان یک ایرانی که برای زنده نگه داشتن کلمه توحید و انقلاب قدم برداشته ایم، در سر تا سر عالم ببالیم.

وی با توجه به اینکه با اقتصاد مقاومتی باید مشت محکم به دهان آمریکا بزنیم، تصریح کرد:  برقراری امنیت در نقطه صفر مرزی و حفظ عفاف و حجاب  یکی دیگر از افتخارات انقلاب است.

این هادی سیاسی با توجه به اینکه دشمن هیچ زمانی ملت شریف ایران را نخواهد شناخت، خاطر نشان کرد: مردم با حضور با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن خواهند گرفت و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی خواهند زد.

 ادبی اردکانی با توجه به اینکه در اقتدار، امنیت و موضوعات دفاعی کشور با هیچ کس مذاکره نخواهیم کرد، یادآور شد: برای ساخت موشک شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و اسلام کرده ایم و امروز  قدرت موشکی ایران به عنوان خار در چشم دشمنان است.
 
انتهای پیام/الف.د
 


کد مطلب: 13421

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/13421/نگاه-مستضعفان-عالم-انقلاب-اسلامی-توان-موشکی-ایران-خار-چشم-دشمنان

شستون
  https://shastoon.ir