800
۰

بیشترین میزان بارندگی در نگور با 170 میلیمتر ثبت شد

رئیس هواشناسی شهرستان چابهار گفت: در ۴۸ ساعت گذشته نگور با ۱۷۰‌میلی متر بارش بیشترین میزان را در جنوب استان به خود اختصاص داد.
بیشترین میزان بارندگی در نگور با 170 میلیمتر ثبت شد
به گزارش شستون؛ محمدرضا سالاری فنودی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: بیشترین بارندگی های رخ داده در شهرستان چابهار در ۴۸ ساعت گذشته مربوط به ایستگاه بارانسجی شهر نگور مرکز بخش دشتیاری با 170 میلی متر است.

وی با اشاره به بارش های این دو روز اخیر در شهرستان چابهار افزود: تاکنون از هر 15 ایستگاه هواشناسی و بارانسجی در شهرستان چابهار گزارش بارندگی داشتیم که بعد از نگور بیشترین بارندگی ها مربوط به ایستگاه های کمب سلیمان با 98 میلیمتر و روستای طیس با 88 میلیمتر است.

رئیس هواشناسی شهرستان چابهار با اشاره به اینکه شدت بارندگی برخی معابر این مناطق دچار آبگرفتگی کرده است ادامه داد: با توجه به شدت بارش های عصر امروز دوشنبه توصیه می شود از ترددهای غیر ضروری در نواحی فعالیت سامانه بارشی به ویژه در حاشیه رودخانه ها خودداری شود.

وی میزان بارندگی در شهرستان چابهار و کنارک و روستاهای توابع آن را اعلام کرد و افزود: براساس گزارش های رسیده در این دو روز به هواشناسی شهرستان چابهار و توابع آن؛ چابهار 28 میلیمتر، پلان 80 میلیمتر، فرودگاهی کنارک 70.8 میلیمتر ، شارک 61 میلیمتر، سورکمب 84 میلیمتر، عورکی 31 میلیمتر، باهوکلات 48.5 میلیمتر، کهیر 25 میلیمتر، بل ریمدان 48.5 میلیمتر، کنارک 46 میلیمتر، زرآباد 11.4میلیمتر، مومان 50 میلیمتر، تا ساعت 18:30 باران باریده است.

سالاری گفت: بنا بر اعلام ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان طغیان رودخانه های محلی در مسیرهای روستایی بسته شده جنوب این استان را از روز گذشته تاکنون دچار مشکل کرده است.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 13432
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *