خطیب نماز جمعه سراوان:

انقلاب اسلامی، تنومند ترین درخت در منطقه/ بیعت مجدد مردم شهید پرور ایران با ولایت فقیه در 22 بهمن

19 بهمن 1397 ساعت 13:02

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: ملت شهید پرور و بیدار ایران اسلامی در 22 بهمن برای شکر نعمت چهل سال عظمت، نشان دادن پایبندی خود به آرمان ها و ارزش ها، برای به نمایش گذاشتن پیمان مجدد با ولی فقیه در چهل سالگی انقلاب و برای به نمایش گذاشتن وحدت، برادری و صمیمت حضور ویژه تر و مهم تر خواهند داشت.


 به گزارش شستون؛ حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری در خطبه های عبادی و سیاسی 19 بهمن ماه با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، گفت:  افراد زیادی با تلاش وبرنامه ریزی امید داشتند که انقلاب اسلامی ایران در همان ابتدا از بین برود، اما با تمام تلاش دشمنان، با اراده پروردگار عالم، درخت انقلاب تنومند شد.

 وی افزود: دشمنان از ابتدای سال جاری اعلام کردند که نخواهیم گذاشت جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران برگزار شود، اما جشن چهل سالگی در حال برگزاری است.

امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با تمام شاخص ها و ویژیگی های همچون ظلم ستیزی، استکبار ستیزی، استبداد ستیزی و عدالت خواهی و با تمام فراز و فرود ها با سرعت و قدرت تنومند و چهل ساله شد.

 حجت الاسلام و المسلمین بامری اضافه کرد:  افرادی که در جوانی و نوجوانی با بصیرت عمیق برای انقلاب اسلامی با تمام وجود جان دادند و در این مسیر شهید شدند که امروزه با آبیاری  خون شهدا، انقلاب اسلامی رشد کرده و تنومند ترین درخت منطقه است.

 وی گفت: دشمنان و مستکبرین عالم گروه هایی را با نام دین در منطقه مسلح کردند که امروزه همه آن گروه های متحجر و بی فکر نابود شدند.

امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه در طول چهل سال با قدرت و سرعت در مسیر پیشرفت بوده ایم، خاطر نشان کرد: در زمینه های موشکی، هوا فضا، پزشکی و نانو که علم آن در اختیار چند کشور بود، دست یافته و پیشرفت های عظیمی را داشته ایم.

حجت الاسلام و المسلمین بامری یادآور شد: گفتمان انقلاب اسلامی ایران دست مستکبران عالم را در منطقه قطع کرد و امروز آمریکا در رأس شیاطین عالم قرار دارد، در منطقه رسوا شده است.

وی با بیان اینکه اگر انقلاب اسلامی ایران نبود، چتر استعمار امریکا در منطقه گسترش پیدا می کرد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران بردگی را از امت های اسلامی خارج و اعتماد به نفس و توکل را در جامعه ترویج داد.

 امام جمعه شهرستان سراوان با توجه به سیاه نمایی های دشمن برای ناامید کردن مردم انقلابی ایران اسلامی، ادامه داد: ملت شهید پرور و بیدار ایران اسلامی در 22 بهمن برای شکر نعمت چهل سال عظمت، نشان دادن پایبندی خود به آرمان ها و ارزش ها، برای به نمایش گذاشتن پیمان  مجدد با ولی فقیه در چهل سالگی انقلاب و برای به نمایش گذاشتن وحدت، برادری و صمیمت حضور ویژه تر و مهم تر خواهند داشت.

حجت اسلام و المسلمین با اشاره به پیمان شکنی های آمریکا در برجام و خروج از برجام، اضافه کرد: آمریکا با نپذیرفتن برجام، پیمان شکنی کرد که دنیا فهمید آمریکا پایند به هیج عهدی نیست.

 وی با شاره به شروط 12 گانه اروپایی ها در کانال جدید مالی که چند ماه است به طول انجامیده، و با توجه به گستاخی اروپایی ها خواستار پاسخ قاطع مسئولین مربوطه شد.

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: اروپایی ها و آمریکایی ها از یک قماش هستند که دولتمردان باید به این موضوع توجه داشته باشند و نسبت به اقتدار، عظمت و استقلال کشور با برنامه ریزی مناسب تلاش کنند.

حجت اسلام و المسلمین با شاره به ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: حضرت فاطمه (س) سرور زنان دو عالم است و باید بانوان با الگوگیری از حضرت فاطمه (س) در عفاف، حجاب، اخلاق، عبادت و آرامش تلاش کنند.

وی خاطر نشان کرد: در میان امت اسلامی کسی بیشتر از حضرت فاطمه (س) به عبادت و بندگی خداوند متعال نمی پرداخت.
 
انتهای پیام/الف.د
 


کد مطلب: 13477

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/13477/انقلاب-اسلامی-تنومند-ترین-درخت-منطقه-بیعت-مجدد-مردم-شهید-پرور-ایران-ولایت-فقیه-22-بهمن

شستون
  https://shastoon.ir