800
۰

ترامپ: اگر اروپايی‌ها عناصر بازداشت شده داعش را تحويل نگيرند مجبوريم آنها را آزاد کنيم

رئیس‌جمهور آمریکا در توییتی نوشت آمریکا از متحدان اروپایی خود می‌خواهد بیش از ۸۰۰ عنصر داعش را که در سوریه به اسارت گرفته شده‌اند، تحویل بگیرند.
ترامپ: اگر اروپايی‌ها عناصر بازداشت شده داعش را تحويل نگيرند مجبوريم آنها را آزاد کنيم
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی در صفحه توییتر خود به متحدان اروپایی واشنگتن توصیه‌هایی کرد.
وی در پیام خود نوشت: «آمریکا از انگلیس، فرانسه، آلمان و متحدان دیگر اروپایی خواسته است تا هشتصد جنگجوی داعش را که ما در سوریه آن‌ها را گرفتیم، تحویل بگیرند و آن‌ها را محاکمه کنند. این خلافت در آستانه سقوط است. جایگزین این پیشنهاد گزینه خوبی نیست که در آن صورت ما مجبور می‌شویم آن‌ها را آزاد کنیم. آمریکا نمی‌خواهد شاهد نفوذ و سرایت جنگجویان داعش در اروپا باشد؛ جایی که انتظار می‌رود بروند. ما کار‌های زیاد و هزینه زیادی کردیم. زمان آن رسیده است که دیگران قدم بگذارند و کاری بکنند که قادر به انجامش هستند. ما پس از پیروزی صد درصدی بر داعش برمی‌گردیم (عقب‌نشینی می‌کنیم)».
دونالد ترامپ در پیامی دیگر نوشت: «مذاکره‌کنندگان تجاری از چین بازگشتند جاییکه نشست‌ها درباره مباحث تجاری بسیار سودمند بوده است. اکنون نشست‌هایی با من در تفریحگاه مارالاگو (در فلوریدا) درباره جزئیات برگزار می‌شود. در این میان، میلیارد‌ها دلار از جانب چین در قالب تعرفه‌های تجاری به آمریکا پرداخت شد».
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب: 13550
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *