800
۰
امام جمعه موقت سراوان:

قدرت جمهوری اسلامی ایران در جهان ثابت شده است/ ضربه به دین اسلام با برداشت های غلط و راه اندازی گروه های افراطی

امام جمعه موقت شهرستان سراوان گفت:برخی از افراد با برداشت های غلط از دین اسلام، آنچنان ضربه به پیکره اسلام زده اند که دشمنان نمی توانستد چنین ضربه ای را به مکتب روح بخش الهی وارد کنند.
قدرت جمهوری اسلامی ایران در جهان ثابت شده است/ ضربه به دین اسلام با برداشت های غلط و راه اندازی گروه های افراطی
به گزارش شستون؛ حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار در جمع مردم نماز گزار جمعه با اشاره به دیدار بشار اسد رئیس جمهور سوریه با رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: این دیدار تاریخی درصدر اخبار رسانه های جهان قرار گرفت که نتیجه عزت، عظمت و نشانه قدرت لایزال الهی است.

 وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران هر کجا که وعده داد، به وعده خود عمل کرد، علی رغم اینکه به هیچ کشوری تجاوز نخواهیم کرد اما اگر مظلومی در هر کجای دنیا از ما کمک بخواهد، کمک خواهیم کرد.

 امام جمعه موقت شهرستان سراوان ادامه داد: رزمندگان و مدافعان حرم درخارج از مرزها به یاری مظلومان شتافند که امروزه این شیرینی به کام مردم ایران مزه داد و قدرت جمهوری اسلامی  ایران در جهان ثابت شده است.

حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار با بیان اینکه ناتوی فرهنگی، تهاجم فرهنگی، اسلام هراسی، ایران هراسی و مسلمان هراسی را دشمن در جامعه به وجود آورده است، گفت:  امروزه بدترین جنایت ها به نام دین اسلام که دین رحمت، مهربانی و عطوفت است، انجام می شود  که باید با دشمن شناسی به موقع، مکر و حیله دشمنان را شناخت.

 وی خاطر نشان کرد: برخی از افراد با برداشت های غلط از دین اسلام، آنچنان ضربه به پیکره اسلام زده اند که دشمنان نمی توانستد چنین ضربه ای را به مکتب روح بخش الهی وارد کنند.

 امام جمعه موقت شهرستان سراوان تصریح کرد: امروزه در جهان اسلام شاهد راه اندازی جریاناتی هستیم که ریشه بعضی از عوامل اسلام گریزی و دین گریزی در آن وجود دارد.

 حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار اذعان کرد: دین اسلام آخرین دینی الهی است که خداوند متعال تمام عصاره های ادیان گذشته را در آن جای داده اما امروزه در ممالک اسلامی جنایت های توسط مسلمانان علیه مسلمانان انجام شده که چهره زشتی از اسلام را در جها به نمایش گذاشته است.


انتهای پیام/الف.د
جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 13714
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *