800
۰
امام جمعه موقت شهرستان سراوان:

بیانیه گام دوم ترسیم کننده آینده انقلاب و نظام است

امام جمعه موقت شهرستان سراوان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم کننده آینده نظام، انقلاب و مملکت است که باید با همگامی و همراهی ملت و دولت برای رفع مشکلات و معضلات گام برداشته شود.
بیانیه گام دوم ترسیم کننده آینده انقلاب و نظام است
 به گزارش شستون؛ حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار در جمع نمازگزاران روز جمعه شهرستان سراوان با اشاره به تبریک آغاز سال جدید هجری شمسی و با آرزوی سالی پر از شادی و برکت برای تمامی ملت های مسلمان و به ویژه ملت عزیر ایران، اظهار کرد: در طول سال های گذشته فراز و نشیب های فراوانی از جنایات کشورهای غربی و ابر قدرت های جهان را شاهد بوده ایم.
 
 وی با بیان اینکه همه مردم جهان به بدعهدی آمریکا اتفاق نظر دارند، افزود: در 18 خرداد ماه سال گذشته آمریکای جنایت کار از برجام خارج شد.
 
 امام جمعه موقت شهرستان سراوان با اشاره به اینکه شاید برخی از افراد هشدارهای مقام معظم رهبری در خصوص خصومت و دشمنی آمریکا را درک نکنند، خاطر نشان کرد: امرزو هم پیمانان با آمریکا در بحث مذاکره با برجام متوجه بدعهدی و بد پیمانی آمریکا شده اند، اما شاید این موضوع را به صورت آشکار بیان نکنند.
 
حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار به مردم شریف ایران توصیه کرد تا با دشمن شناسی و بصیرتی که در خود و نسل جوان ایجاد می کنند، نسبت به دشمنی دشمنان آگاه سازی انجام دهند و در راستای فرمایشات گوهر بار رهبر معظم انقلاب اسلامی را در بیانیه گام دوم که ترسیم کننده آینده انقلاب و نظام است، با همگامی و همراهی برای حل مشکلات در کنار هم گام بردارند.
 
وی با توجه به رحلت جانگداز حضرت زینب (س)، گفت: نهضت عاشورا و قیام خونین امام حسین (ع) در کربلا دفن می شد اکر حضرت زینب (س)  قیام امام حسین (ع) را به جهانیان ابلاغ نمی کرد.
 
انتهای پیام/الف.د
 
جمعه ۲ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 13839
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *