حمایت چهره های اصلاح طلب از سپاه در برابر آمریکا +تصاویر

20 فروردين 1398 ساعت 11:31

اقدام رئیس جمهور آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حمایت چهره‌های اصلاح طلب از این نهاد انقلابی در برابر آمریکا و را در پی داشت.


به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای خصمانه و خارج از عرف علیه ایران اعلام کرد که واشنگتن، سپاه پاسداران انقلاب اسلامیرا یک سازمان تروریستی خارجی در نظر گرفته است.
این خوش خدمتی دونالد ترامپ به رژیم صهیونیستی و اقدام ضدایرانی او در جهت سیاست‌های رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نماند و شورای عالی امنیت ملینیز به دنبال اقدام خصمانه دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی، در اقدامی متقابل دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا در غرب آسیا موسوم به سنتکام را از گروه‌های تروریستی معرفی کرد.
این اقدام رئیس جمهور آمریکا واکنش‌های گسترده‌ای از سوی شخصیت‌ها و تشکل‌های سیاسی هر دو جناح سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب را به همراه داشت که در ادامه  به تعدادی از واکنش‌های چهره‌های اصلاح‌طلب و حمایت آنان از سپاه پاسداران علیه آمریکا را مشاهده می‌کنید.
محمود صادقی نماینده مجلس شورای اسلامی با انتشار توییتی در صفحه شخصی‌اش نوشت:
«دولت ایالات متحده بانی و پشتیبان اصلی گروههای تروریستی در منطقه ی ما است. اقدام ابلهانه امریکا واکنشی منفعلانه به شکست گروههای تروریستی دست پرورده ی خود در برابر اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. مجلس شورای اسلامی یکپارچه پشتیبان سپاه خواهد بود.»
حمایت چهره های اصلاح طلب از سپاه در برابر آمریکا+تصاویر
همچنین علی مطهری در واکنش به این اقدام ضدایرانی دولت آمریکا نوشت:
«اقدام ترامپ در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمانهای تروریستی موجب محبوبیت بیشتر سپاه در داخل ایران و در خاورمیانه و نیز موجب اتحاد بیشتر مردم ایران خواهد شد. تروریست نامیدن سازمانی که در میان اکثر مردم این منطقه محبوب است حاکی از بلاهت آقای ترامپ است.چه زیبا فرمود امام سجاد علیه السلام که خدا را شکر که دشمنان ما را از احمقها قرار داد.»
حمایت چهره های اصلاح طلب از سپاه در برابر آمریکا+تصاویر
محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید و یکی از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب با انتشار توییتی در صفحه  شخصی‌اش نوشت:
«خوش رقصی ترامپ برای رژیم صهیونیستی و بازی خطرناکی که در برابر جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده است نشان از اوج کینه و عداوت دولتمردان کاخ سفید از ملت ایران دارد. به مانند گذشته در برابر دسیسه های دولت متخاصم آمریکا از نیروهای مسلح کشورمان حمایت می کنیم.
صدای شکسته شدن استخوان های استعمار و امپریالیسم شنیده می شود. این اقدام ناقض قوانین حقوق بین الملل است .منادیان صلح در جهان باید نسبت به این اقدام گستاخانه ترامپ اعتراض خود را نشان دهند.»
حمایت چهره های اصلاح طلب از سپاه در برابر آمریکا+تصاویر
حمایت چهره های اصلاح طلب از سپاه در برابر آمریکا +تصاویر
 
انتهای پیام/
 
 
 


کد مطلب: 13889

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/13889/حمایت-چهره-های-اصلاح-طلب-سپاه-برابر-آمریکا-تصاویر

شستون
  https://shastoon.ir