جمعی از مسئولان سیستان وبلوچستان:

سپاه فرزند انقلاب و متعلق به همه مردم است/ آمریکا از قدرت روزافزون پاسداران وحشت دارد

21 فروردين 1398 ساعت 13:15

جمعی از مسئولان سیستان وبلوچستان با بیان اینکه سپاه فرزند انقلاب و متعلق به همه مردم است، گفتند: اقدام آمریکا بر علیه سپاه پاسداران ، هیچ تاثیری بر فعالیت های این نهاد نخواهد گذاشت و بیش از پیش در دل مردم و مظلومین جهان جا باز می کند.


به گزارش شستون؛ به نقل ازعصرهامون، در زمان هایی که بحران ها فرا می رسد هر که دستی برآتش دارد به میدان می آید از نهادهای امدادی و حمایتی گرفته تا نیروهای مسلح و مردمی که سعی همه برای آن است تا آن بحران را پشت سر بگذارند.

سیل ویرانگر اخیر هم یکی از این بحران ها بود که همدلی و همراهی را در پی داشت، در این بحران هم مثل همیشه سپاه مقتدر پاسداران از اولین ها بود که پا در میدان گذاشت و همراه مردم بود.

این را دشمن به خوبی می داند که آنچه سپاه را سپاه پاسداران خوانده با مردم و در کنار مردم بودن این نهاد مردمی است و تروریست خواندن فقط منطقه را برای خودشان نا امن می کند.
 
سپاه پاسداران فرزند انقلاب و متعلق به همه مردم است
عبدالغفور ایرانژاد، نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه امروز برای همه روشن شده است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرزند این ملت و انقلاب است، اظهار کرد: جایگاه سپاه به عنوان خادم ملت ایران برای همگان عیان شده است، امروز وحدت در جمهوری اسلامی در بهترین شرایط قرار دارد و با انسجام بهتر تحت فرامین رهبری و حرکت در مسیر انقلاب ملت ایران پایدارتر از همیشه به پیش خواهد رفت.

وی افزود: کینه‌توزی بی‌پایان نسبت به ایران و ایرانی خدشه‌ای بر اقتدار، عظمت و مشروعیت اخلاقی و بین‌المللی تاریخی‌ترین ملت و کشور جهان وارد نخواهد کرد.

اقدام آمریکا علیه سپاه نشانه شکست های پی در پی در خاورمیانه است
به گفته نماینده مردم چابهار؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هویت انقلاب و بازوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها است.

وی با اشاره به اینکه سپاه ضامن امنیت و اقتدار مسلمانان جهان و سپر محکمی در مقابل زیاده خواهی و زورگوئی مستکبران جهانی است، بیان کرد: شکست‌های پی در پی ابر قدرت پوشالی و در حال احتضار از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن قدر برایشان سنگین بود که خلاف تمام قواعد بین المللی نیروی رسمی نظامی یک کشور را تروریست نامیده اند.

ایرانژاد ادامه داد: سپاه موجب تضعیف و شکست استکبار در منطقه شده و طبیعی است دشمن به کینه توزی با این نیروهای ارزشی و انقلابی بپردازد.

وی گفت: نیروهای سپاه با حضور مخلصانه و بی ادعا در عرصه اقتصادی و اجتماعی باعث رشد و توسعه کشور در سطح بین المللی شدند.

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موفقیت هایی که سپاه در مقابله با زیاده خواهی و ظلم استکبار و رژیم منحوس صهیونیستی بدست آورده، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران امروز با استفاده از ظرفیت های قدرتمندی که در اختیار دارد توانسته بعنوان الگوی مردم آزادی خواه مسلمان باشد.
 
سپاه پاسداران در عرصه بین الملل ضامن پایداری و بقای نظام جمهوری اسلامی است
درویش نارویی فرماندار سراوان هم در گفت وگو با خبرنگار ما ضمن محکوم کردن اقدام نابخردانه رژیم سلطه گر آمریکا در تروریست قلمداد کردن نهاد مردمی و انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، این عمل را خارج از عرف حقوق بین الملل و دیپلماتیک عنوان کرد.

وی گفت: سپاه در عرصه بین المللی عمق استراتژیک دارد و ضامن پایداری و بقای نظام جمهوری اسلامی است.

به گفته نارویی، این اقدام شوم آمریکا محکوم به شکست است که سرمستی و دیوانگی این کشور را در عرصه بین المللی به تصویر خواهد کشید.

فرماندار سراوان گفت: اقدام اخیر آمریکا و نوع نگاهش ملت بزرگ ایران را یکپارچه تر خواهد کرد و همه آحاد ملت را در کنار هم قرار خواهد داد تا با تعامل و هم افزایی از تمام ظرفیت جهت حمایت محرومان و مظلومان دنیا استفاده کنند.

آمریکا از قدرت روزافزون پاسداران وحشت دارد
غلامرضا گنجی فرماندار ویژه زابل هم در ادامه ضمن محکوم کردم اقدام نابخردانه آمریکا بر علیه سپاه پاسداران گفت: کشوری همچون آمریکا از قدرت و اقتدار روزافزون انقلاب اسلامی وحشت دارد.

وی این اقدام اخیر آمریکا بر علیه سپاه پاسداران را نشان از ترس و اضطراب آنها به جهت قدرت مند بودن این نهاد مقدس عنوان کرد و افزود: سپاه پاسداران توسط مردم انتخاب شده و یک نهاد مردمی به شمار می رود لذا با قرار دادن این نهاد در لیست گروه های تروریستی آمریکا به وضوح اعلام کرده است که مردم ایران را هدف قرار داده است.

گنجی تصریح کرد: اگر سپاه نبود کشور و انقلاب اسلامی نیز امروز وجود نداشت، لذا این نهاد که در سال های پس از پیروزی انقلاب با تمامی اقتدار امنیت و سازندگی را به کشور ارمغان آورده است لازمه انقلاب اسلامی به شمار می رود.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: اقدام آمریکا بر علیه سپاه پاسداران، هیچ تاثیری بر فعالیت های این نهاد نخواهد گذاشت و بیش از پیش در دل مردم و مظلومین جهان جا باز می کند.
 
تاثیر گذاری سپاه در دنیا خاری در چشم استکبار جهانی است
رحمدل بامری، سرپرست فرمانداری چابهار سپاه پاسداران را خار چشم استکبار جهانی خواند و این دشمنی‌ها و عداوت‌های آمریکایی را بخاطر تاثیرگذاری این نیروی مخلص انقلابی عنوان کرد.
 
به گفته وی، دشمنان خیال گوشه گیر کردن سپاه را به گور خواهند برد و این هدف شان نه تنها اجرایی نمی شود بلکه وحشت آمریکا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیش از پیش افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به جنایات نظام آمریکایی افزود: دولت آمریکا امروز به عنوان یک دولت جنایتکار در سطح جهان شناخته می‌شود که خون‌ریزی و کودک کشی از اعمال آنان است، آمریکا خود یک کشور خون ریز و استعمارگر و حامی تروریست است و نمی تواند چهره واقعی خود را پنهان کند.

سرپرست فرمانداری چابهار ادامه داد: اقدامات آمریکا یک اقدام غیر انسانی و ضد بشریت است چرا که در طول تاریخ مسبب اصلی وجود گروهک های القاعده، داعش و گروهک‌‌های تکفیری، آمریکاست و می‌توان گفت خود آنها تروریست می باشند.

وی با اشاره به هجوم روانی دشمن به سپاه تاکید کرد: در چنین شرایطی که دشمن بخواهد سپاه را محدود کند دیگر ارتش و نیروهای امنیتی امریکا در منطقه غرب آسیا از آرامش امروز برخوردار نخواهند بود.

وی با بیان اینکه اگر امریکایی ها دست به چنین حماقتی بزنند مطرح کرد: امنیت ملی ما را به مخاطره بیندازند، مطابق سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران اقدامات مقابله به مثل را عملیاتی و نیروهای آمریکایی را تروریست خواهیم خواند.

بامری با اشاره به اینکه آمریکا ۴۰ سال است که این اقدامات را انجام می‌دهد، مطرح کرد: ملت ما با قدرت ایستاده است و از نیروهای سپاه مقتدرانه حمایت می‌کند، سپاه پاسداران در پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن افتخارات فراوانی را آفرید که در صفحه های تاریخ زرین انقلاب شکوهمند اسلامی می درخشد.

وی خاطرنشان کرد: پاسداران غیور پرچم پر افتخار لا اله الا الله رابر فراز میهن عزیزمان به اهتزاز در آورده و با ایثار خود شرافت انسانی و کرامت والای این ملت بزرگ را بیمه کرده اند.
 
سپاه مهمترین نقش را در پاسداری و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی بر عهده دارد
دفاتر امامان جمعه شیعه و سنی، فرماندار، نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس، مدیران و مدرسان حوزه های علمیه اهل سنت، خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، طوایف مرادزهی، میربلوچزهی، شهنوازی، ریگی، قلندرزهی، ترشابی، تمندانی، سالارزهی، براهویی، شهلی بر، اسلامی، شهرکی، بزی، رحمانی، سالارزهی، کردی، جمالزهی، جمشیدزهی، ایرندگانی، محمودزهی، کبدانی، کشانی، گرگیچ، شه بخش و غیره با اعلام حمایت از سپاه اسلام، تنفر و انزجار خود را از اقدامات خصمانه آمریکای جنایتکار که عامل اصلی و حامی تروریست ها بوده، ابراز داشتند.

در یکی از این بیانیه ها آمده است: با ابراز انزجار از تهدیدات و اقدامات رژیم مستکبر آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این شجره طیبه انقلاب اسلامی و یادگار جاودانه بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) حمایت خود را از این نهاد انقلابی که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی مهمترین نقش را در پاسداری و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایفا نموده و به همین علت خار چشم دشمنان ملت ایران به ویژه رژیم صهیونیستی و آمریکا بوده است را اعلام می‌داریم.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 13902

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/13902/سپاه-فرزند-انقلاب-متعلق-همه-مردم-آمریکا-قدرت-روزافزون-پاسداران-وحشت

شستون
  https://shastoon.ir