800
۰
​فرمانده مرزبانی کشور در زاهدان:

جهان به اقدام ابلهانه دولت آمریکا خندید/ ترامپ از کرده خود پشیمان می شود/ سپاه؛ نماد مرزبانی کشور

فرمانده مرزبانی کشور گفت: تمام دنیا به اقدام ابلهانه دولت آمریکا در تروریستی قلمداد کردن سپاه خندید و ترامپ را به سخره گرفت.
جهان به اقدام ابلهانه دولت آمریکا خندید/ ترامپ از کرده خود پشیمان می شود/ سپاه؛ نماد مرزبانی کشور
به گزارش شستون؛ به نقل از عصرهامون؛ سردار قاسم رضایی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی سیستان وبلوچستان که در زاهدان برگزار شد گفت: دشمنان 40سال است که به دنبال تضعیف جایگاه ولایت فقیه و مایوس کردن مردم هستند اما تاکنون موفق نشده اند به هدف شوم خود دست پیدا کنند و هرگز هم به این آرزوی دیرینه شان نخواهند رسید.

وی افزود: ارتباط مردم و رهبری اصل قدرت نظام است و زمانی که دشمنان فهمیدند با جنگ نظامی توان رویارویی با ایران را ندارند جنگ نرم را انتخاب کرده و تضعیف اعتقادات، اخلاق و باور مردم را مورد هدف قرار دادند.

وی با اشاره به اقدام خصمانه دولت آمریکا نسبت به تروریستی خواندن سپاه گفت: ترامپ نه عقل سیاسی دارد نه عقل حکومت داری و با اظهارنظرهای پوچ خود، سپاه که یک سازمان قانونی و رسمی و مورد تایید در تمام دنیا است را تروریستی خواند و تمام دنیا به این حرکت احمقانه دولت آمریکا خندید.

رضایی تاکید کرد: به راستی که دشمنان ایران جزو احمق ها هستند چرا که درست در زمانی که سپاه سکان دار امدادرسانی و خدمت به سیل زدگان در نقاط مختلف کشور است و در روزی که به نام پاسدار نام گذاری شده و همگان این روز را به پاسداران انقلاب تبریک می گویند چنین تصمیم مضحکی را گرفت.

فرمانده مرزبانی کشور ادامه داد: حرکت ترامپ هرچند دیوانه وار بود اما موجب اتحاد و همدلی دو چندان میان مردم و مسئولان شد که نمونه آن پوشیدن لباس پاسداری توسط تمامی نمایندگان در مجلس شورای اسلامی که اقدامی بی نظیر در تمام دنیا بود می باشد و با این حرکت حمایت کشور از این نهاد انقلابی فریاد زده شد.

وی خاطرنشان کرد: سپاه در قلب ما بوده و هست اما از امروز نشان سپاه به عنوان نماد مرزبانی جمهوری اسلامی ایران قلمداد می شود و تمام کشور پاسدار و حامی سپاه هستند.

رضایی با نشان دادن تابلویی از آرم سپاه و چسباندن نشان این نهاد انقلابی بر سینه خود تاکید کرد: مرزبانی نماد اقتدار کشور می باشد اما سپاه نماد مرزبانی است و توهین به این نهاد اهانت به تمام کشور است و با تمام قدرت در مقابل هتاکان ایستادگی می کنیم و قطعاً ترامپ نیز از کرده خود پشیمان می شود.
 

شایان ذکر است در پایان این مراسم از زحمات سعید کمیلی فرمانده مرزبانی سیستان وبلوچستان تقدیر و محمد فدایی ملاشاهی به مدت 3سال فرماندهی مرزبان استان را به عهده گرفت. همچنین مصطفی میرحسینی (فرزند شهید) به عنوان مرزدار افتخاری در استان سیستان وبلوچستان معرفی شد.

همچنین سردار رضایی فرمانده مرزبانی کشور در این مراسم با اعلام به تمامی مرزبانان کشور از پیوستن مرزبانی به کمپین من یک پاسدارم خبر داد.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب: 13903
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *