800
۰

کاخ سفید: حمایت ترامپ از ویکی‌لیکس شوخی و مزاح بود!

سخنگوی کاخ سفید گفت: حمایت دونالد ترامپ از افشاگری‌های گسترده ویکی‌لیکس در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا همه‌اش شوخی و مزاح بود!
کاخ سفید: حمایت ترامپ از ویکی‌لیکس شوخی و مزاح بود!
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از راشا تودی، بازداشتجولیان آسانژ، افشاگر سایت ویکی‌لیکس توسط دولت انگلیس دولت آمریکا را در موضع ضعف قرار داده است چرا که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا پیش از این از افشاگری‌های وی تمجید و ابراز خوشحالی کرده بود.
براساس این گزارش، ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ یکی از حامیان افشاگری‌های گسترده ویکی‌لیکس بود و افشای ایمیل‌های هیلاری کلینتون نامزد دموکرات‌ها بیش از همه به سود ترامپ در انتخابات تمام شد.
ترامپ در واکنش به افشاگری‌های جولیان آسانژ گفته بود عاشق ویکی‌لیکس است و اسناد فاش شده از دموکرات‌ها را یک گنجینه ارزشمند خوانده بود.
راشا تودی نوشت: «اکنون که آسانژ به اتهام نفوذ به سیستم‌های کامپیوتری وزارت دفاع آمریکا و دیگر اسناد محرمانه بازداشت شده است ترامپ در اظهارات متناقضی گفته است که چیزی درباره ویکی‌لیکس نمی‌دانم و هیچ اطلاعی از آن ندارم!»
«سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید در این زمینه به شبکه فاکس نیوز گفت: «همه آن‌ها شوخی و جک بود.»
سندرز گفته: «ببینید واضح است، رئیس‌جمهور در طول مبارزات انتخاباتی ۲۰۱۶ در این زمینه مزاح کرده بود.»
سندرز افزود: «تنها چیزی که در دادستانی آمریکا متوجه جولیان آسانژ است نفوذ به سیستم‌های کامپیوتری پنتاگون در سال ۲۰۱۰ است و در واقع ما تنها طرفی هستیم که آن را جدی گرفتیم و برای مقابله با آن اقداماتی را اتخاذ کردیم.»
انتهای پیام/
 
 
 
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 13937
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *