800
۰

سود فروش حاصل از سوخت در مرز های سراوان در جیب غیر بومیان/ سوخت کشی معضلی برای گردشکران سراوان

با کاهش صف های بنزین و سیلندر گاز مایه در سراوان، امروزه شاهد تشکیل صف های طولانی سوخت کشان غیر بومی در جاده سراوان_جالق هستیم که مشکلاتی را برای حوزه گردشگری و شهروندانی که قصد سفر به این منطقه را دارند، به وجود آورده است.
سود فروش حاصل از سوخت در مرز های سراوان در جیب غیر بومیان/ سوخت کشی معضلی برای گردشکران سراوان
به گزارش شستون، این روز ها بسیاری از شهروندان، گردشگران، مسافرین و طبیعت گران که قصد سفر به بازدید از بخش جالق را دارند، ساعت ها باید در انتظار بمانند تا بتوانند از صف طولانی سوخت کشان گذر کنند.

سوخت کشان غیر بومی و از شهرهای دیگر به این منطقه هجوم آورده و معضلی دیگر برای شهرستان سراوان رقم زدند که صدای اعتراض بسیاری از شهروندان را در آورده است.

تشکیل صف های طولانی در جاده منتهی به منطقه ویژه گردشگری و دهستان هدف گردشگری این روزها، منجر به آسیب جدی به حوزه گردشگری در دراز مدت می شود که انتظار می رود مسیولین مربوطه چاره اساسی اندیشیده کنند.

حمزه ندرت زهی رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سراوان در گفت و گو با شستون اظهار کرد: این روزها هر کس قصد سفر به ناهوک، جالق و کله گان را دارد باید چند ساعتی را در گدار ناهوک به انتظار بایستد.

وی افزود: سوخت کشان به معضل جدیدی برای حوزه گردشگری تبدیل شدند که در آینده منجر به کاهش ورود گردشگران طبیعت گران و مسافرین به این منطقه می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سراوان گفت: در بخش جالق آثار تاریخی، باستانی همچون مقابر شیشه ریز، دره نگاران و‌ آثار طبیعی برای طبیعت گردان همچون دهستان هدف گردشگری ناهوک، منطقه گردشگری کله گان و منطقه ویژه گردشگری جالق وجود دارد که گردشگران زیادی برای بازدید و آشنایی با آثار این منطقه، به این خطه از کشور سفر می کنند.

ندرت زهی خاطر نشان کرد: با توجه به باز شدن یکی از گذر های مرزی، بسیاری از سوخت کشان که غیر بومی و از شهرهای اطراف سراوان هستند، معضلی را در مسیر بخش جالق به وجود آورده اند که انتظار می رود متولیان امر چاره اساسی اندیشیده کنند.

انتهای پیام/
جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۵۴
کد مطلب: 13956
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *